با محوریت پوشش و پشتیبانی از زائران اربعین حسینی؛

یک کاروان متشکل از خودروهای آتش نشانی به منطقه صفر مرزی مهران اعزام شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۳:۱۰
کد خبر: ۴۷۹۱۷۳
یک کاروان متشکل از خودروهای آتش نشانی به منطقه صفر مرزی مهران اعزام شد
یک کاروان متشکل از خودروهای آتش نشانی ،تانکر آب و خودروهای حمل زباله خدمات شهری از شهرهای خرم آباد ،بروجرد،دورودبا محوریت پوشش و پشتیبانی از زائران اربعین حسینی در مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،یک کاروان متشکل از خودروهای آتش نشانی ،تانکر آب و خودروهای حمل زباله خدمات شهری از شهرهای خرم آباد ،بروجرد،دورودبا محوریت پوشش و پشتیبانی از زائران اربعین حسینی در مرز مهران اعزام شدند.

در بدرقه کاروان جناب مهندس هرمز نصیری مدیرکل  دفتر امورشهری و شوراهای استانداری لرستان نیز ضمن آرزوی موفقعیت و سلامت جهت کاروان اعزامی از لرستان ؛خواستار همکاری و همیاری با حداکثر توان با عزاداران و زائران اربعین حسینی شدند.

مهندس محمد خانی نیز با بیان اینکه استان لرستان بعنوان استان معین استان ایلام مشخص گردیده و شهردار خرم آباد  مهندس عیدی بیرانوند به عنوان ریاست و مسئول اکیپ خدمات شهری لرستان از سوی استاندار محترم منصوب گردیده است که وی  نیز همین وظایف را به بنده انتقال داده اند عنوان داشتند که امید است نیروهای اعزامی در طول مسیر با رعایت ایمنی و استقرار در منطقه صفر مرزی ضمن احترام فراوان و گشاده رویی و سعه صدر تمام توان خودرا جهت پذیرایی و حراست از عزاداران و زائرین  اربعین حسینی بکار بسته و وظایف محوله را با هماهنگی مدیران ستادی مستقر در منطقه به نحو احسن به اجرا گزارند.

وی در پایان با آرزوی صحت وسلامت جهت کلیه همکاران اعزامی از این فریضه بعنوان فریضه ای معنوی در جهت خدمات رسانی به زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی یاد نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز