شهردار اردبیل :

بدهی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اولویت پرداخت می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۶:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۲۷۴
بدهی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اولویت پرداخت می‌شود
شهردار اردبیل در خصوص تکلیف بدهی‌های تیم فوتبال شهرداری پس از واگذاری به بخش خصوصی تاکید کرد که این بدهی ها به عهده شهرداری بوده و براساس اولویت پرداخت خواهد شد.

به گزارش برنا، حمید لطف‌اللهیان  تصریح کرد: در طول مدتی که شهرداری اردبیل حمایت مالی از تیم فوتبال را بر عهده گرفته بود با وجود محدودیت‌های مالی تلاش شد تیم از یک کادر متخصص برخوردار بوده و امکانات لازم جهت تمرین را در اختیار داشته باشد.

به گفته شهردار اردبیل به دلیل شرایط ویژه تیم و به دلیل مشکلات مالی شهرداری چاره‌ای جز واگذاری رایگان تیم فوتبال وجود نداشت و درست در آستانه بازی‌های لیگ طرح واگذاری پیشنهاد شد.

وی افزود: واگذاری تیم به شرکت خصوصی با هدف احیای مجدد تیم و تداوم حیات‌ آن مدنظر قرار گرفت و این طرح به تصویب شورای شهر رسید.

شهردار اردبیل متذکر شد: در واقع حفظ عنوان اردبیل در نام کلی تیم و پرداخت جریمه به شهرداری در صورت سقوط تیم به دسته‌های پایین‌تر دو شرطی بود که شورای شهر نیز با آن موافقت کرد.

به گفته لطف‌اللهیان در نهایت تیم به صورت رایگان واگذار شد تا زمینه صعود مجدد آن به دسته یک فراهم شود.

وی با تأکید به اینکه  اغلب باشگاه‌ها نیز با مشکلات مالی مواجه هستند، ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی بازی‌های لیگ مجبور بودیم در آن مقطع زمانی تیم را رایگان واگذار کنیم.

شهردار اردبیل حمایت از ورزش و تیم‌های ورزشی را از خواسته‌های این مجموعه دانست و تأکید کرد: با این وجود هم موانع قانونی در تیم داری توسط نهادهایی مانند شهرداری وجود دارد و هم مشکلات مالی متعددی در شهرداری مانع از تحقق برنامه‌ها است.

لطف‌اللهیان به بدهی‌های ایجاد شده در پی برنامه‌های حمایتی تیم فوتبال نیز اشاره کرد و افزود: این بدهی‌ها با اولویت‌بندی پرداخت می‌شود اما در وضعیت فعلی با رکود مالی مواجهیم.

وی افزود: مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل حمایت معنوی خود از تیم فوتبال را ادامه می‌دهد و از هیچ امکانی برای توسعه ورزش استان دریغ نخواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز