سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری قزوین مطرح کرد:

واگذاری نگهداری فضای سبز قزوین به بخش خصوصی

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۸:۱۱
کد خبر: ۴۷۹۴۹۲
واگذاری نگهداری فضای سبز قزوین به بخش خصوصی
محمدصادق مظفری گفت: عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز شهر قزوین در سال 96-95 به مدت یازده ماه به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدصادق مظفری سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری قزوین عنوان کرد: در راستای اجرای طرح خصوصی سازی عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز شهر قزوین در قالب شش بخش و طی 11ماه به بخش خصوصی واگذار و در اختیار این بخش قرار خواهد گرفت.

مظفری اذعان کرد: دفترچه پیمان حفظ و نگهداری فضای سبز هم که از سال79 همه ساله تحت بررسی و اصلاح قرار گرفته به تدریج با افزایش امکانات و لوازم جدید به مجموعه های فضای سبز بروز رسانی شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری و جهت شفاف سازی تعهدات کارفرما و پیمانکار و حذف نقاط مبهم تغییرات مثبتی در دفترچه پیمان اعمال گشته است.

سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین با اشاره به درج فراخوان شناسایی پیمانکاران واجد شرایط در روزنامه های سراسری و محلی یادآور شد: عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز در سال 96-95 به مدت یازده ماه به پیمانکاران واجد شرایط و برندگان مناقصه واگذار می شود.

مظفری تصریح کرد: امور حفظ و نگهداری این مجموعه ها شامل فضای سبز کلیه بوستان ها، میادین، معابر اصلی و فرعی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها، موتورخانه ها، وسایل بازی و ورزشی و ... است که نیازمند رسیدگی و نگهداری روزانه بوده که با نظارت عالی کارشناسان واحد نظارت این سازمان انجام می گیرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش شهروندان در استفاده صحیح از فضاهای سبز، از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری شده و با همیاری کاربران فضای سبز شاهد فضای سبزی زیبا و با طراوت باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز