دیدار معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مقام عالی استان

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۶:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۵۰۹
دیدار معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با مقام عالی استان
سعادت: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت جزو مناطق حادثه خیز است که در معرض تهدید بلاهای مختلف طبیعی و انسانی است لذا در این شرایط آمادگی نیروهای امداد و نجات در استان امری لازم و ضروری است .

معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به همراه هیئت همراه  با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سعادت در این دیدار گفت : آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت جزو مناطق حادثه خیز است که در معرض تهدید بلاهای مختلف طبیعی و انسانی است لذا در این شرایط آمادگی نیروهای امداد و نجات در استان امری لازم و ضروری است .

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه هلال احمر نباید وارد مسائل سیاسی شود ، ادامه داد : هلال‌ احمر نهادی مردمی است، و بر اساس سیاست‌ هلال‌ احمر ایران و استان بایستی این نهاد را هرچه بیشتر مردمی‌تر کرد و کمک دولت هم به صورت داوطلبانه صورت گیرد.

مقام عالی استان با تاکید بر اینکه هلال‌ احمر یک نهاد حیاتی برای کشور بخصوص آذربایجان غربی است، افزود: هلال‌ احمر اگر بتواند اعتماد عمومی و پشتیبانی مردم را جلب کند، منابع خوبی را می‌تواند برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم جذب کند لذا ضروری است این نهاد بیش از پیش تلاش خود را در خدمات رسانی به تعهدات و سوگندنامه بقراط  نماید.

دکتر سید حمید جمال الدینی معاون آموزشی پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه عمده فعالیت جمعیت هلال احمر در سالهای اخیر در بخش امداد و نجات متمرکز شده است ، گفت : اعتماد مردم و مشارکت عمومی سرمایه اجتماعی این جمعیت می باشد که در سایه تلاش های شبانه روزی و از خودگذشتگی پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت حاصل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز