در ارزیابی سپاه قزوین صورت گرفت؛

کسب عنوان موفق تر توسط پایگاه بسیج دامپزشکی قزوین

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۱:۴۲:۵۷
کد خبر: ۴۷۹۵۷۴
کسب عنوان موفق تر توسط پایگاه بسیج دامپزشکی قزوین
پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی استان قزوین در ارزیابی صورت گرفته توسط سپاه پاسداران اسلامی این استان موفق به کسب عنوان "موفق تر" شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در آخرین ارزیابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قزوین ضمن معرفی پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی استان قزوین به عنوان "موفق تر" در بین دستگاه های اجرایی در مراسمی با اهدای تقدیرنامه از احمد رضایی فرمانده این پایگاه بسیج توسط سردار شاهرخی فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تقدیر شد.

در قسمتی از این تقدیرنامه که از سوی سردار شاهرخی فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین صادر شده آمده است.

به منظور تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) کارگروه های تخصصی فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین نسبت به بررسی و ارزیابی عملکرد سازمانی به صورت چهار دوره در طول سال1394 اقدام نموده که در نتیجه اداره کل دامپزشکی استان قزوین به عنوان رده موفق تر در سطح سازمان بسیج کارمندان نائل گردیده است.

قطعا این موفقیت مرهون تلاش ها و نقش مؤثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی در بسیج این اداره کل می باشد.

دکتر سید بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین نیز افتخار کسب شده را بیانگر حضور روحیه بسیجی و ایثار در تمامی رده های اداری دانست که تبلور آن بدین شکل بروز و ظهور یافته است.

دکتر نقیبی ادامه داد: ذکر این نکته الزامی است که اداره کل دامپزشکی استان قزوین در کنار اقدامات ارزشمند در حوزه فنی از سایر حوزه ها نیز غافل نبوده و تکامل همه جانبه را مدنظر دارد.

نظر شما