رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل:

نامشخص بودن محدوده شهر اردبیل به ساخت‌وساز غیرمجاز دامن می‌زند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۸۱۵
نامشخص بودن محدوده شهر اردبیل به ساخت‌وساز غیرمجاز دامن می‌زند
رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: طی سال‌های گذشته نامشخص بودن محدوده شهر اردبیل به ساخت‌وسازها و انشعابات غیرمجاز دامن زده است.

به گزارش برنا،محمدباقر حاجی لر در بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل تصریح کرد:  به دلیل نامشخص بودن محدوده شهر در برخی سکونتگاه‌ها از جمله گلمغان، سلمان آباد و آراز علی تخلفات متعدد ساخت‌وساز و سوءاستفاده مشاهده می‌شود.

وی افزود: به منظور بررسی مشکلات پیش آمده گشت تلفیقی متشکل از نمایندگان شهرداری اردبیل، جهاد کشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و راهداری و حمل نقل تشکیل شده است.

رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان متذکر شد: لازم است دستگاه‌های ذکر شده روزانه گشت‌های تلفیقی داشته و نسبت به نظارت و پیشگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز اقدام کنند.

حاجی لر یکی از مهم‌ترین اهداف فعال شدن گشت تلفیقی را جلوگیری از تعدی به اراضی ملی با کیفیت مطلوب دانست و تأکید کرد: این گشت در ساعت‌های متفاوت و در طول روز و بدون اعلام زمان و مکان خاص نسبت به بازدید اقدام خواهد کرد.

وی اولویت اول فعالیت گشت تلفیقی را نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرهای بزرگ و در ادامه شهرستان‌ها عنوان کرد.

به گفته رئیس اداره پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان این گشت می‌تواند در راستای تحقق برنامه‌های مقابله با زمین‌خواری نقش قابل توجه ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز