فرماندار محمودآباد در دیدار با سرمایه گذاران چینی:

دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۰:۲۴:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۸۶۳
دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده است
فرماندار محمودآباد در دیدار با سرمایه گذاران چینی گفت: دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده و امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران خارجی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ یحیی یوسف پور در دیدار با سرمایه گذاران چینی در فرمانداری محمودآباد گفت: این شهرستان از ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی بسیاری مانند دریا، جنگل، زمین‌های حاصل‌خیز و... برخوردار است که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد: دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده و مدیریت استان و شهرستان نیز برای آسان‌سازی شرایط سرمایه‌گذاری، آمادگی دارد.

یوسف پور گفت: اجرای برجام، نقش بسیار مهمی در توسعه روابط با کشورهای خارجی داشته است.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: شهرستان در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری آمادگی کامل دارد.

 وی افزود: محمودآباد در تولید گل و گیاهان زینتی و شاخه بریده در مازندران رتبه اول و در تولید ماهیان گرمابی جایگاه بسیار خوبی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: 33 کیلومتر نوار ساحلی، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد.

یوسف پور تصریح کرد: حضور صنایع تبدیلی سبز و های تک بخش کشاورزی، تولید وپرورش ماهیان در قفس دریایی و اکوتوریسم بکر نشانگر بهره مندی شهرستان محمودآِباد و فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری است.

قابل ذکر است در این دیدار  گو جیانگ، مدیر بازرگانی خاورمیانه شرکت دولتی ساینو های در راس هیاتی هشت نفره با فرماندار و شهرداران محمودآباد و سرخ رود و بخشداران مرکزی و سرخ رود دیدار و گفتگو کرد و آمادگی خود را جهت احداث نیروگاه برقی و کارخانه بازیافت زباله و احداث هتل و پروژه های تفریحی ترویستی اعلام داشت و مقرر گردید مختصات فنی پروژه های مورد نیاز از سوی فرمانداری محمودآباد به طرف چینی اعلام گردد.

photo_2016-11-08_09-24-09

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز