مدیرکل اداره ورزش وجوانان لرستان :

لزوم مزین کردن سالن های ورزشی به نام شهدا/تجلیل از نفر از پرسنل ایثارگرو خانواده معظم شهدا اداره کل

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۹۵۳
لزوم  مزین کردن سالن های ورزشی به نام شهدا/تجلیل از نفر از پرسنل ایثارگرو خانواده معظم شهدا اداره کل
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان: نامگذاری سالن های ورزشی استان به نام شهدا مزین می شوند

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛علی یاور عزیزپور در مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در برنامه داشتیم و داریم که نامگذاری سالن های ورزشی استان به نام شهدا مزین شوند.

این مراسم  با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر پرسنل اداره کل ورزش و جوانان لرستان در سالن اجتماعات این اداره کل انجام شد.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: برگزاری چنین مراسماتی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا و بیان اهداف و آرمان های والای آنان است.
علی یاور عزیزپوربا اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ، کمتر از شهادت نیست ، افزود: در این راستا تلاش شده است سالن های ورزشی استان به یاد و نام شهدا مزین شوند و این سیاست برای بقیه سالن ها و اماکن ورزشی ادامه خواهد داشت.
 
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت : مزین کردن سالن های ورزشی به نام شهدا، دیدارو سرکشی از خانواده های معظم شهدا، دعوت از خانواده های ایثارگران و شهدا در مناسبت های مهم و برگزاری یادواره های شهدا با همکاری بسیج ورزشکاران از جمله برنامه های اداره کل ورزش و جوانان لرستان در این راستا بوده است.
 
لازم به ذکر است ، در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان لرستان به عنوان خانواده ایثارگرتجلیل شد، همچنین35 نفر از پرسنل ایثارگرو خانواده معظم شهدا و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان لرستان تجلیل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز