جدیدترین وضعیت پوشش شبکه ایرانسل در مشهد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۸:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۰۷۱
جدیدترین وضعیت پوشش شبکه ایرانسل در مشهد
ایرانسل با ارائه آخرین نسل فناوری‌های ارتباطی، پس از آن که با راه‌اندازی نسل سوم (3G) و چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) امکان دسترسی مشترکان با گوشی‌های هوشمند را به سریعترین اینترنت همراه ایران فراهم کرد، هم اکنون نیز با ارائه نخستین شبکه سراسری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) اینترنت پرسرعت بی سیم ثابت را به مشترکان خانگی و اداری ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این اپراتور در شهر مشهد مقدس با توسعه سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) امکان بهره‌مندی مشترکان اینترنت خانگی و اداری از اینترنت پرسرعت بی سیم را فراهم کرده است. این سرویس، به عنوان نخستین شبکه سراسری اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) در ایران، برای نخستین بار روز 13 مرداد سال 95 طی یک نشست خبری در مشهد مقدس به بهره برداری رسید و هم اکنون با گذشت سه ماه، در 67 شهر ایران شامل تمامی مراکز استان راه‌اندازی شده است.

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی‌سیم برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار است.

نخستین سرویس TD-LTE، سال 2013 در آمریکا راه‌اندازی شد و در 2014، نخستین سرویس تجاری TD-LTE در منطقه غرب آسیا و شرق آفریقا توسط STC به راه افتاد. بین سال‌های 2013 تا 2015 نیز، تعداد 76 شبکه TD-LTE در 43 کشور راه‌اندازی شده و 93 شبکه TD-LTE در 60 کشور نیز در حال راه‌اندازی است که با فاصله بسیار کوتاهی از این روند جهانی، ایرانسل نیز نخستین شبکه سراسری TD-LTE ایران را به صورت رسمی و تجاری راه‌اندازی کرده است.

مشاهده مناطق تحت پوشش اینترنت نسل چهار ثابت ایرانسل (TD-LTE) در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/coverage ممکن است.

ایرانسل همچنین با ارائه سریعترین شبکه اینترنت همراه ایران، امکان بهره‌مندی ساکنان مشهد مقدس را همچون سایر شهرها و روستاهای ایران از شبکه باند پهن همراه را بر روی گوشی‌، تبلت و مودم‌های 3G و 4G فراهم کرده است. در حال حاضر تعداد 319 شهر، دهستان و مسیر جاده‌ای تحت پوشش اینترنت نسل چهارم ایرانسل (4G/LTE) هستند. این عدد برای مناطق تحت پوشش اینترنت نسل سوم همراه (3G) به 1366 می‌رسد.

ایرانسل در راستای توجه به اصل مشتری‌مداری راه‌های مختلفی را برای ثبت درخواست‌های مشترکان خود پیش‌بینی کرده است که از جمله آنها می‌توان به اپلیکیشن «ایرانسل من» اشاره کرد. مشترکان ایرانسل می توانند با دریافت رایگان و نصب این اپلیکیشن از وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell علاوه بر دسترسی به امکانات متنوعی برای مدیریت یکپارچه حساب کاربری، تمامی درخواست‌های خود در زمینه پوشش شبکه را از طریق این اپلیکیشن ثبت و پیگیری کنند.

علاوه بر این، امکان طرح درخواست ها با مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل در هفت روز هفته با شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسلی و شماره 09377000000 برای تماس از سایر خطوط امکان پذیر است.

همچنین چت آنلاین از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir نیز امکان دیگری برای ارتباط با کارشناسان این مرکز در هر لحظه از شبانه‌روز است.

 

 

نظر شما
نظرات
علمداری
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
باسلام
با گذشت چند سال از برچیده شدن دکل نصب شده در آدرس مشهد کوهسنگی 21
آنتی دهی ضعیف ایرانسل در این محدوده ترمیم نگردیده
خواهشمندم رسیدگی فرمایید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز