رئیس هیئت تکواندو استان لرستان :

در ورزش تکواندوی لرستان جنبه پهلوانی مقدم تراز جنبه قهرمانی است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۸۰۰۹۲
در ورزش تکواندوی لرستان جنبه پهلوانی مقدم تراز جنبه قهرمانی است
جافر وفایی درمراسم تجلیل از قهرمان مسابقات تکواندو قهرمانی بزرگسالآن کشور در سال۹۵گفت: در ورزش تکواندوی لرستان جنبه پهلوانی مقدم تراز جنبه قهرمانی می باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در مراسمی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان ومعاونت های مختلف اداره کل ورزش وجوانان استان لرستان و اعضا هیئت رءیسه تکواندو لرستان در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد، از نبی اله فراشی قهرمان وزن دوم مسابقات تکواندو قهرمانی بزرگسالآن کشور در سال۹۵ تجلیل شد .
در این مراسم رئیس هیئت تکواندو با ارائه گزارش عملکردی از مدال های هیئت تکواندواستان گفت: خوشبختانه هیئت تکواندو استان به عنوان هیئت فعال و دارای برنامه هدفمند کشوری در سال 95 معرفی شد که در دیدار رئیس تکواندو کشور با روسای هیئت های تکواندو استان ها که به میزبانی مشهد برگزارشد، این عنوان به هیئت استان ابلاغ شد.
جافر وفایی در ادامه از بهبود و توسعه این رشته در استان خبر داد و گفت: هیئت تکواندو استان هم اکنون 50 مربی فعال، 5 مربی بین المللی، 8 مربی درجه 1دارد که این نوید بخش این است که آینده درخشانی پیش روی تکواندوی استان است.
رئیس هیئت تکواندواستان افزود: افزایش مدال برای ما ارزشمند است ولی در ورزش تکواندوی لرستان جنبه پهلوانی مقدم تراز جنبه قهرمانی می باشد
جافر وفایی گفت: ورزش تکواندو با آرامش و بدون حاشیه به سوی موفقیت در حال حرکت هستند وبا یقین می گویم که اداره کل ورزش و جوانان لرستان و حمایت های مدیر کل و معاونت های مختلف خصوصا حوزه حراست در ایجاد امنیت مسابقات در این آرامش نقش به سزایی دارد.
وی همچنین از انتخاب حشمت الله امان الهی به عنوان داور برتر مسابقات کشوری به عنوان یکی از پرسنل این اداره کل تقدیر کرد و گفت: استان ما داوران و مربیان مطرحی در سطح ملی دارد که این نشان از توانمندی استان است.
رئیس هیئت تکواندواستان در پایان با بیان اینکه، فدراسیون به هیئت تکواندو استان اعتکاد کرده است افزود: 6 دوره میزبانی لرستان در مسابقات کشوری، برگزاری دوره های مربیگری و آموزشی، استفاده از 7 داور لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور که نسبت به دوره های گذشته کم نظیر بوده ، مصداق هایی از این اعتماد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز