با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

محمود حیدری رییس هیات کشتی قزوین شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۸:۱۷
کد خبر: ۴۸۰۰۹۸
محمود حیدری رییس هیات کشتی قزوین شد
مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قزوین با حضور اعضای مجمع برگزار و محمود حیدری به عنوان رییس این هیات به مدت چهارسال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قزوین با حضور باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان در امور مجامع انتخاباتی، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، رضا لایق دبیر قزوینی فدراسیون، احسان لشگری قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک  لندن و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان قزوین محمود حیدری با کسب 14رای سکان هدایت هیات کشتی استان قزوین را به مدت چهارسال بر عهده گرفت.

در ابتدای این مجمع رسولی سرپرست موقت هیات کشتی قزوین در سخنانی مهم ترین اقدامات خود در زمان تصدی گری این هیات را برای حاضرین تشریح کرد.

محمود حیدری نیز پس از انتخاب به عنوان رییس هیات کشتی قزوین در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از اعضای مجمع بابت اعتماد به خود گفت: سعی می کنیم برای پیشبرد اهداف کشتی قزوین اهالی این رشته را در قزوین گردهم آوریم تا با یک اتفاق نظر و همدلی شاهد شکوفایی استعدادهای کشتی این استان باشیم.

حیدری اذعان کرد: در هیات به روی همه باز است و باید به فکر اعتلای کشتی قزوین باشیم تا عقب افتادگی این مدت را جبران کنیم.

محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هم عنوان کرد: کشتی رشته پهلوانی و ورزش اول کشور است که باید مرام پهلوانی بیش از هر چیز دیگری در این رشته مدنظر قرار گیرد.

مشهدی آقایی اظهار کرد: متاسفانه مدتی بود که کشتی قزوین دچار رکود شده بود که امیدواریم با برگزاری این مجمع کارها ساماندهی شده و این رشته ورزشی در قزوین جان تازه ای بگیرد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی هم ابراز کرد: با وجود بزرگانی چون مرحوم مومنی و سیدجوادی در گذشته کشتی قزوین باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را برای اوج گرفتن کشتی در قزوین به کار ببریم.

لایق با توصیه اینکه باید در کادر اجرایی هیات و کشتی از وجود علی قدمی هم استفاده شود گفت: چشم امید بسیاری از خانواده های نوجوانان و جوانان به مسوولان است تا آنها هم بتوانند با فراهم شدن شرایط روزی احسان لشگری شوند که این موضوع چندان هم دور از دسترس نیست.

وی با دعوت جامعه کشتی به اتحاد و همدلی و استفاده از همه ظرفیت ها کشتی را رشته ای بزرگ و پر اهمیت دانست و ابراز کرد: باید از وجود افرادی مانند احسان لشگری و دیگر افراد در کشتی قزوین به خوبی استفاده شود تا این رشته در قزوین به جایگاه اصلی خود برسد که بنده نیز به عنوان عضوی از فدراسیون در خدمت کشتی قزوین هستم.

کشتی2

نظر شما