مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی قزوین عنوان کرد:

فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه گلخانه ها در قزوین

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۰:۴۴
کد خبر: ۴۸۰۱۰۱
فراهم کردن زیرساخت های لازم برای توسعه گلخانه ها در قزوین
محمد پیله فروش گفت: تلاش داریم تا زیرساخت های لازم برای توسعه گلخانه ها را در استان قزوین فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد پیله فروش مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی قزوین اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای استان قزوین در بخش کشاورزی و ضرورت توسعه گلخانه ها درصدد فراهم کردن زیرساخت ها برای تحقق این امر هستیم.

پیله فروش ابراز کرد: انتقال کشت صیفی جات از مزارع به گلخانه ها در راستای کاهش مصرف آب و افزایش تولید اولویت اصلی شرکت شهرکهای کشاورزی استان است.

وی اظهار کرد: همچنین کمک به ساماندهی مجتمع های گلخانه ای نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

این مقام مسوول ابراز کرد: شرکت شهرکهای کشاورزی با طی کردن فرآیندهای قانونی لازم و دریافت زمین از دولت، با حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاران اقدام به بسترسازی و تامین زیرساخت های لازم در اراضی دریافتی می کند.

پیله فروش اضافه کرد: سرمایه گذاران در زمین های آماده سازی شده توسط این شرکت اقدام به راه اندازی گلخانه یا مجتمع های کشاورزی خواهند کرد.

وی در ادامه از برنامه ریزی شرکت شهرکهای کشاورزی قزوین برای ایجاد زیرساخت های لازم به منظور راه اندازی مجتمع کشاورزی 40هکتاری در محدوده روستای فارسیان قزوین خبر داد.

این مقام مسوول بیان کرد: پیش بینی می کنیم سال آینده عملیات ایجاد زیرساخت های لازم برای راه اندازی این مجتمع آغاز شود.

پیله فروش خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار در حال حاضر 104واحد گلخانه ای در استان قزوین مشغول به فعالیت است که از این تعداد 86واحد به تولید انواع صیفی جات و 18واحد نیز به تولید گل و گیاهان زینتی می پردازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز