رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز خبرداد:

برگزاری نخستین جشنواره یکروزه استعدادیابی بسکتبال به میزبانی الیگودرز

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۹:۳۲
کد خبر: ۴۸۰۱۰۲
برگزاری نخستین جشنواره یکروزه استعدادیابی بسکتبال به میزبانی الیگودرز
جشنواره مشترک استعدادیابی رده های سنی (میکرو و مینی)به پیشنهاد باشگاه بسکتبال علم و ادب پاسارگاد در شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز گفت: جشنواره مشترک استعدادیابی رده های سنی (میکرو و مینی)به پیشنهاد باشگاه بسکتبال علم و ادب پاسارگاد در  شهرستان الیگودرز برگزار می شود.

حسینعلی شفیعی  اظهار کرد: این مسابقات در رده های سنی میکرو و مینی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات به منظور افزایش انگیزه ،شناخت استعدادهای موجود دو رده سنی،ارتباط و همکاری کمیته های مهم و پایه ای  موجب رشد این رشته ورزشی در استان و رقابت بین ورزشکاران و باعث ارتقای سطح دانش مربیان می شود.

شفیعی تاکید کرد: هیات بسکتبال شهرستان الیگودرز در تلاش است ورزشکاران خوبی را در تمام رده های سنی این رشته مهیج ورزشی تربیت و به رشد و شکوفایی و رونق این ورزش مفرح کمک کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: هیات بسکتبال الیگودرز و باشگاه علم و ادب پاسارگاد  این شهرستان  به عنوان یکی از هیات ها و باشگاه های  فعال و پرکار ورزشی در رشته بسکتبال این استان دارای بیش از 150ورزشکار سازمان یافته است.

وی گفت:این مسابقات در مورخه جمعه 20آبانماه سالجاری و با حضور نفرات متنخبی از شهرهای دورود ،ازنا و الیگودرز در سالن شهید بهشتی  این شهرستان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز