فرمانده انتظامی استان لرستان تاکیدکرد :

لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای رفاه حال زائران اربعین حسینی

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۳:۳۴:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۱۰۸
لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای رفاه حال زائران اربعین حسینی
فرمانده انتظامی استان رفتار و اعمال فرماندهان و مسئولان نسبت به مجموعه را رمز موفقیت هر سازمان دانست و گفت: فرماندهان باید پایبند به اخلاق اسلامی باشند و برخورد درست و اسلامی باید سرلوحه کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان  ، سردار "محمد قنبری" در جلسه ساماندهی کوپ فرماندهی انتظامی الیگودرز ، با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای رفاه حال زائران اربعین حسینی در سال جاری ، گفت: فرماندهی انتظامی استان در جهت تأمین امنیت زائران تلاش می‌کند و امسال نیز به شکر خداوند با تمام توان و امکانات ، امنیتی مثال‌زدنی برای زائران به ارمغان خواهد آورد.

قنبری موفقیت در انجام وظایف سازمانی را در گرو توجه به اخلاق و اعتقادات دینی دانست و افزود: اگر فرماندهان ، مسئولان و کارکنان دارای تقوی الهی باشند هیچ گاه گرفتار گناه نخواهند شد.

قنبری در ادامه تلاش ، رفتار و اعمال فرماندهان و مسئولان نسبت به مجموعه را رمز موفقیت هر سازمان دانست و افزود: فرماندهان باید پایبند به اخلاق اسلامی باشند ، چرا که کارکنان به عملکرد فرمانده توجه دارند و اگر فرمانده تلاشگر باشد مجموعه نیز تلاش مضاعف خود را نشان خواهد داد.

وی رسیدگی به خانواده های معظم شهدا ، ایثارگر و جانباز ، مقابله و مبارزه جدی با کالای قاچاق و خرده فروشان و سوداگران مرگ را از اولویت های کاری پلیس استان برشمرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین "سیدابراهیم حسینی لمردی" رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان این که تقویت بنیه اعتقادی فردی ، باعث ارتقاء وظایف سازمانی می شود ، گفت: نسبت به مردم با مهربانی رفتار کنیم و به رنج آنان نیز حساس باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی لمردی با تاکید بر این که اگر رفتار مسئولان با ارباب رجوع و کارکنان پدرانه باشد ، کلیه امور به نحو احسن انجام خواهد شد ،گفت: مطمئن باشید که خلاف این موضوع ، چیزی جز فاصله ، دوری و پراکندگی کارکنان از فرمانده یا مسئول نخواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز