در بازدید از مناطق حاشیه ای شهر:

شهردار و نایب رئیس شورای شهر جوادآباد بر توجه بیشتر به مناطق حاشیه ای شهر تاکید کردند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۸۰۱۹۰
شهردار و نایب رئیس شورای شهر جوادآباد بر توجه بیشتر به مناطق حاشیه ای شهر تاکید کردند
شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد از مناطق حاشیه ای شهر بازدید کرده و درخصوص اصلاح هندسی معابر و آسفالت این مناطق تبادل نظر کردند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، محمد خانی شهردار و حمزه کچوئی نایب رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد به همراه حامد ظفر مسئول فنی و شهرسازی شهرداری از مناطق حاشیه ای شهر بازدید کردند.

در این بازدید یک ساعته که به منظور برنامه ریزی برای اصلاح هندسی معابر حاشیه شهر و همچنین آسفالت کردن مناطقی که از این مورد محروم هستند، صورت گرفت، نایب رئیس شورای شهر بر حمایت این شورا از چنین طرح هایی تأکید کرد.

کچوئی گفت: مناطق حاشیه ای باید همسان و متوازن با مناطق مرکزی شهر مورد توجه قرار گیرند و خدمات ارائه شده به همه مناطق شهری باید یکسان باشد.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری جوادآباد همواره نگاه عدالت محور به تمام مناطق شهری داشته و دارد که همین امر باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه مرکز وسیع ترین بخش استان تهران خواهد شد.

شهردار جوادآباد نیز در این بازدید میدانی اظهار داشت:  باتوجه به وسعت و جمعیت محدوده ۱۳۷ هکتاری شهری و ۲۰۰۲ هکتاری کل محدوده حریم و شهری در کنار ظرفیت ها و پتانسیل های خوب این شهر، باید رسیدگی بیشتری به مناطق حاشیه ای شود.

محمد خانی اضافه کرد: مناطق حاشیه شهر می توانند پشتیبان خوبی برای توسعه شهری باشند و باید با رسیدگی به این مناطق، برای توسعه همه جانبه شهر جوادآباد تلاش کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز