فرماندار پیشوا در بازدید شبانه از ستاد سرشماری:

ثبت آمار غلط، تاثیر منفی در توسعه کشور دارد/ لزوم تلاش مسئولانه آمارگیران در ثبت صحیح اطلاعات

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۱۹۵
ثبت آمار غلط، تاثیر منفی در توسعه کشور دارد/ لزوم تلاش مسئولانه آمارگیران در ثبت صحیح اطلاعات
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: سرشماری نفوس و مسکن سال جاری مبنای برنامه ریزی های کلان کشور در طول 5 سال آینده است و ثبت آمار غلط تاثیر منفی در توسعه و سرنوشت کشور دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، محمدکرم محمدی فرماندار و مدیر اجرای سرشماری شهرستان پیشوا به همراه اعضای ستاد، شبانه از ستاد مرکزی سرشماری نفوس و مسکن بازدید کردند.

فرماندار پیشوا در این بازدید بیان داشت: یکی از واقعیت های انکارناپذیر در برنامه ریزی های خرد و کلان و در سطح هر مجموعه ای، داشتن آمار درست است و کسب این آمار، بدون هماهنگی و همکاری میسر نخواهد بود.

مدیر اجرای سرشماری شهرستان پیشوا اظهار داشت: شهرستان نوپای پیشوا، با وجود برخورداری از قابلیت ها و ظرفیت های فراوان، کاستی ها بسیاری را دارد که رفع آنها، مستلزم نیازسنجی، هدف گذاری و برنامه ریزی است و این مهم جز با داشتن آمار صحیح از جمعیت این منطقه، امکان پذیر نیست و در همین راستا نیاز است تا آمارگیران ، پیگیرانه و مسئولانه در جهت ثبت آمار صحیح نفوس و مسکن تلاش کنند.

وی افزود: با تمهیدات صورت گرفته، روند سرشماری حضوری در شهرستان پیشوا بسیار مطلوب و بیشتر از حد پیش بینی شده است و امیدواریم با ادامه این روند و ثبت صحیح اطلاعات و آمار بتوانیم،  این طرح ملی را با موفقیت در این شهرستان اجرا و به اتمام برسانیم.

گفتنی است، فرماندار پیشوا در این بازدید ضمن گفت و گو با معاون فنی، کارشناسان فنی و اجرایی، کارشناس موسسه ای، کارشناس نقشه، آمارگیر تلفنی و دیگر آمارگیران سرشماری و بازرس ویژه مرکز آمار ایران، نحوه سرشماری حضوری نفوس و مسکن را در سطح شهر و روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز