انتخابات طرح شهردار مدرسه درمدارس منتخب منطقه غرب تهران

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۹:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۱۹۹
امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از اجرای طرح انتخابات شهردار مدرسه در مدارس منتخب سطح این منطقه خبر داد .

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به برگزاری این مراسم در 17 آبان ماه در 13 مدرسه منتخب سطح منطقه 21 گفت: "طرح شهردار مدرسه" با هدف بالا بردن آگاهی دانش آموزان در زمینه مسائل آموزشی، حمل و نقل، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی، ورزشی و همچنین افزایش روحیه ی مسئولیت پذیری و مشارکت جویی دانش آموزان در مدیریت شهری به منظور ایجاد ارتباط عاطفی و مسئولانه نسبت به محیط زندگی اجرایی می شود.

وی در ادامه اجرای "طرح شهردار مدرسه"را فرصتی مغتنم در راستای تربیت نسل آینده مدیران این سرزمین دانست و افزود : در قالب اجرای این طرح ؛ دانش‌آموزان امکان تجربه مسئولیت‌های اجتماعی، استقلال عمل، مشورت، اداره گروه‌ و فعالیت جمعی را پیدا کرد و دانش آموزان را برای رویارویی فعال با محیط اجتماعی آماده می کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در تشریح برنامه های انتخابات شهردار مدرسه ، تاکید کرد : مراسم انتخابات شهردار مدرسه 17 آبان ماه با حضور شهرداران و روسای اجتماعی نواحی ، شورایاران و مدیران محلات ، مسئول اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار و طی آن یک  نفر از کاندیداها به انتخاب دانش آموزان و همشاگردی های خود به عنوان شهرداران مدارس انتخاب شده تا پل ارتباطی میان مدرسه و شهرداری باشند و بتوانند مسائل و مشکلات مدرسه را از طریق شهرداری پیگیری کنند.

جاوید پور در پایان خاطرنشان کرد: شهرداران مدارس نسبت به برگزاری ویژه برنامه های مناسبتیدر سطح مدرسه خود ، حرکتی موثر و سازنده در راستای ارتقاء سطح امور فرهنگی و اجتماعی خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز