مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل:

سرویس تردد روزانه زائران به مرز مهران در پایانه اردبیل دایر شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۶:۵۵
کد خبر: ۴۸۰۲۲۰
سرویس تردد روزانه زائران به مرز مهران در پایانه اردبیل دایر شد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ایجاد سرویس‌های تردد روزانه زائران کربلا به مرز مهران از پایانه اردبیل تا پنجم آذرماه خبر داد.

به گزارش برنا، علی رحمتی  در حاشیه جلسه ساماندهی حمل‌ونقل مسافر به مرز مهران در آستانه اربعین حسینی  تصریح کرد: جهت تردد مسافران و زائرین اردبیلی و آذری اربعین حسینی مرز مهران تدارک دیده شده است.

وی افزود: سال گذشته تردد از مرز شلمچه بود که البته مشکلاتی را برای مسافران آذری به دنبال داشت که امسال با تأکید مسئولان تردد از مرز مهران برای اردبیلی‌ها و آذری‌ها تدارک دیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان متذکر شد: روزانه یک دستگاه اتوبوس مسافران اربعین را به مرز مهران انتقال می‌دهد و برای اجرای این مهم هیچ محدودیتی برای شرکت‌های مسافرتی تعیین نشده بلکه هر شرکتی اعلام آمادگی کرده سرویس خود را دایر کرده است.

به گفته رحمتی قیمت بلیط اتوبوس به مرز مهران برای اتوبوس ۴۵ نفره، ۸۰ هزار تومان برای اتوبوس ۳۲ نفره، ۹۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۲۵ نفره، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده و شرکت‌ها ملزم به رعایت این هزینه هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این کرایه حمل‌ونقل مسافر به مشهد مقدس برای اتوبوس ۴۵ نفره، ۷۰ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره، ۹۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۲۵ نفره، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با یادآوری تدارک ۳۷۱ دستگاه اتوبوس جهت تردد مسافران استان در اربعین سال گذشته اضافه کرد: از این تعداد ۲۱ دستگاه اتوبوس حامل اتباع آذری به قصد کربلا و ۱۱ دستگاه اتوبوس حامل اتباع آذری به قصد مشهد مقدس بود.

رحمتی با تأکید به اینکه از ۳۷۱ دستگاه اتوبوس، ۷۸ دستگاه به مشهد مقدس و مابقی به کربلا اعزام شده‌اند، اضافه کرد: امسال نیز ۴۲۸ دستگاه اتوبوس برای حمل‌ونقل مسافران تدارک دیده شده است.

وی آخرین اعزام را به تاریخ ۲۷ آبان ماه عنوان و تأکید کرد: برگشت زائران نیز از اول تا پنجم آذرماه انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز