مصوبه جدید شورای شهر:

مکان داروخانه شبانه روزی جوادآباد توسط شهرداری در اختیار گذاشته می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۷:۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۸۰۳۰۲
مکان داروخانه شبانه روزی جوادآباد توسط شهرداری در اختیار گذاشته می شود
شورای شهر جوادآباد در آخرین مصوبه خود، با در اختیار گذاشتن 130 متر مربع زمین از ضلع جنوبی شهرداری برای احداث داروخانه شبانه روزی بخش جوادآباد موافقت کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، جلسه رسمی و علنی 18 آبان 95 شورای اسلامی شهر جوادآباد با حضور چهار عضو شورا و محمد خانی شهردار این شهر برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد که با نامه درخواست شماره 2149/103 مورخ شانزدهم آبان 95 دکتر شرافتمند مبنی بر افزایش 30 متری زمین جهت ساخت مکان داروخانه شبانه روزی بخش جوادآباد، موافقت شود.

در این مصوبه آمده است که با توجه به مصوبه شماره 2 صورتجلسه شماره 77 مورخ 16 شهریور 95 مبنی بر موافقت شورا با واگذاری 100 متر مربع پس از طرح موضوع و موافقت اعضای شورا، با در اختیار گذاشتن 130 متر مربع زمین از ضلع جنوبی شهرداری برای احداث ساختمان توسط مدیریت داروخانه موافقت شد.

در این مصوبه توضیح داده شده که این مکان، توسط مدیریت داروخانه با مشخصات فنی مورد تأیید شهرداری جوادآباد احداث شده و حق انتفاع(بهره برداری) آن به مدت توافقی، با داروخانه شبانه روزی بخش جوادآباد است.

در ادامه توضیح این مصوبه نیز آمده است که این حق انتفاع به دلیل هزینه کرد مدیریت داروخانه برای احداث این ساختمان به وی واگذار شده و اختیاراتِ پس از اتمام مدت توافق شده نیز در ید شهرداری خواهد بود.

گفتنی است، اعضای شورای شهر و شهردار در این جلسه تأکید کردند که مصوبه احداث مکان داروخانه شبانه روزی بخش جوادآباد، بر اساس نیاز بخش و شهر به ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه و مکانی مناسب تر و بزرگتر برای داروخانه، طبق وظایف ذاتی شورای اسلامی شهر بوده و رفاه حال مردم در نظر گرفته شده است.

اعضای شورای شهر و شهردار جوادآباد تصریح کردند: مکان فعلی داروخانه شبانه روزی بخش، کوچک و نامناسب است و دلیل انتخاب ضلع جنوبی شهرداری نیز نزدیکی این زمین به درمانگاه بخش و مسیر کوتاه درمانگاه تا این زمین بوده است.

در پایان جلسه شورای شهر نیز خانی شهردار، ظفر رئیس، کچویی نایب رئیس و اردستانی عضو شورای شهر جوادآباد با حضور در ضلع جنوبی شهرداری به ارزیابی فنی محل احداث مکان داروخانه شبانه روزی بخش جوادآباد پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز