دکتر لاریجانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

وزارت ورزش و جوانان شرایط تسهیل ازدواج را فراهم کند/ ضرورت تقویت امکانات ورزشی در قم

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۹:۱۹
کد خبر: ۴۸۰۵۳۶
وزارت ورزش و جوانان شرایط تسهیل ازدواج را فراهم کند/ ضرورت تقویت امکانات ورزشی در قم
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت امکانات ورزشی در منطقه نیروگاه شهر قم گفت: وزارت ورزش و جوانان به موضوع جوانان توجه ویژه کند و شرایط ازدواج جوانان در کشور را تسهیل کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: باید امکانات ورزشی در کشور و استان قم تقویت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تسریع در به سرانجام رسیدن پروژه های نیمه تمام قم، باید این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود و مجلس اختیار انجام این کار را به دولت داده است.

دکتر لاریجانی افزود: با توجه به جمعیت قابل توجه در استان قم امکانات ورزشی در این استان محدود است، بنابراین باید از روش های مختلف برای تقویت امکانات ورزشی استفاده شود و می توان از ظرفیت خیرین در این رابطه استفاده کرد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت امکانات ورزشی در منطقه نیروگاه شهر قم و همچنین شهرک پردیسان افزود: وزارت ورزش و جوانان باید علاوه بر توجه به بخش ورزش به موضوع مسائل جوانان نیز توجه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سن ازدواج در کشور بالا رفته است، افزود: افزایش سن ازدواج در کشور می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد بنابراین وزارت ورزش و جوانان باید شرایط ازدواج جوانان در کشور را تسهیل کند و در این رابطه خیرین انگیزه های خوبی برای تسهیل ازدواج در کشور را دارند که باید از ظرفیت خیرین در این رابطه نیز استفاده شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گزارشی از عملکرد این اداره کل و طرح ها و پروژه های اداره کل ورزش و جوانان استان قم به رئیس مجلس ارائه کرد و از حمایت های دکتر لاریجانی قدردانی کرد.

 

 

نظر شما