دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد:

جدیت در رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۶:۱۴
کد خبر: ۴۸۰۶۴۵
جدیت در رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: با جدیت تمام به دنبال رسیدگی به پرونده قتل خرمدشت و دستگیری قاتل و کشف تمام زوایای این حادثه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در کمیسیون جرائم خاص استان قزوین با اشاره به حادثه قتل در خرمدشت بیان کرد: دستگاه قضا از نخستین دقایق وقوع این جنایت اقدامات خود را آغاز کرده و تدابیر لازم را اندیشیده است و پرونده با جدیت کامل برای دستگیری قاتل و طی روال قانونی خود پیگیری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ادامه داد: رسیدگی به این پرونده تقسیم کار و به صورت مناسب و با توجه به مسائل مختلف آن انجام شده و علیرغم برخی مسائل اجتماعی، دستگاه قضا فارغ از شایعات و حدس و گمان ها رویکرد رسیدگی قانونی، دقیق، علمی و سریع را در پرونده دنبال کرده و نظارت مستمر خود را بر کار ضابطان قضایی دارد.

وی اذعان کرد: دستگاه قضا در خصوص پرونده های جرائم خشن حساسیت خاصی دارد از این رو بعد از بروز مشکلات و اتفاقات خشن، با حساسیت و جدیت موضوع را پیگیری می کنیم.

این مقام قضایی توضیح داد: در این خصوص اختیارات قانونی مضاعفی را به ضابطان دستگاه قضا می دهیم تا کشف جرم در حداقل زمان و با حداقل هزینه انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی اضافه کرد: هیچ گونه سهل انگاری و کوتاهی در مسیر پرونده را نمی پذیریم و پلیس نیز با جدیت تمام پای کار است و اقدامات لازم در این خصوص با دقت انجام شده و پیشرفت های خوبی نیز در مسیر رسیدگی به پرونده داریم که به لحاظ قانونی و با توجه به لزوم محفوظ نگهداشتن اطلاعات مربوطه امکان اطلاع رسانی در خصوص آن وجود ندارد.

وی ابراز کرد: لازم است از همه تلاش های پلیس و سایر دستگاه های ذیربط تقدیر و تشکر کنیم و علیرغم اینکه پس از وقوع قتل به سرعت دستگاه ها بستر لازم را برای اقدامات پیشگیری، مراقبتی و تأمینی و رسیدگی فراهم کردند نباید به موفقیت های خود قانع باشیم و باید برای افزایش دستاوردها تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: رسیدگی سریع و قاطع به پرونده ها نه تنها انتظار عمومی است بلکه ضامن سایر اقدامات دستگاه قضا و قوام بخش قانون است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی یادآور شد: با اقدامات انجام شده روند رسیدگی به پرونده با دقت استمرار دارد و این اطمینان را به عموم مردم می دهیم که دستگاه قضا برای رسیدگی به جرائم را ایجاد ناامنی برای مجرمان و متخلفان از قانون را به عنوان هدف خود انتخاب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز