چاره ای جز رفتن به سمت افزایش مشارکت های اجتماعی برای حل مشکلات نداریم

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۷:۴۸
کد خبر: ۴۸۰۸۲۸
چاره ای جز رفتن به سمت افزایش مشارکت های اجتماعی برای حل مشکلات نداریم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی رفتن بسمت افزایش مشارکت های اجتماعی را راه حل ، حل مشکلات موجود بیان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز در جمع مدیران سازمان های مردم نهاد شهرستان های شمال استان با اشاره به نقش سمن ها در افزایش مشارکت اجتماعی سطح جامعه  خطاب به مدیران گفت: چاره ای جز رفتن به سمت افزایش مشارکت اجتماعی برای حل مشکلات نداریم

علیرضا رادفر همچنین گفت: لازمه ایجاد جامعه با مشارکت مدنی بالا، ایجاد زمینه نظارت برای مردم است.

وی افزود :  امروز می خواهیم نگاه سازمان یافته تری به مشارکت های آحاد مردم داشته باشیم و  و این مهم در تشکیل و فعالیت سازمان های مردم نهاد تحقق می یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تشریح حوزه فعالیت سمن ها و افزایش مشارکت اجتماعی میان افراد جامعه، افزایش مشارکت اجتماعی را موجب افزایش اجساس مفید بودن میان افراد جامعه و افزایش روحیه خودباوری و در نتیجه رشد و بالندگی افراد جامعه دانست که منجر به افزایش نشاط در جامعه میشود.

رادفر در پایان ابراز امیدواری کرد:  با واگذاری کارها در قالب قوانین موجود در سازمان های مردم نهاد  مرتبط روزبروز شاهد رشد ، پیشرفت و تعالی این سازمان ها در جامعه باشیم.

شایان ذکر است کارگاه توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان استان در سه شهر خوی، میاندوآب و ارومیه برای سمن های شمال، جنوب و مرکز استان  پیش بینی شده که امروز فرمانداری خوی با همکاری کانون طلایه داران پژوهش میزبان سازمان های مردم نهاد شهرستان های شمال استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز