مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

مسوولان پسماند قزوین از نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۴:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۹۳۸
مسوولان پسماند قزوین از نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند
آرش شایسته نیا گفت: جمعی از مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آرش شایسته نیا مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اظهار کرد: با هدف شناخت و تعامل بیشتر با رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعال در حوزه خدمات شهری جمعی از مدیران سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ضمن بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با دست اندرکاران رسانه های کشور به گفت و گو پرداختند.

شایسته نیا تصریح کرد: همچنین در این برنامه آموزشی مدیران این سازمان رسانه های حوزه خدمات شهری را زیرنظر قرار داده و رایزنی های لازم را با متولیان آنها انجام دادند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات امسال با شعار "شفافیت و صداقت" از 14آبان ماه لغایت 21آبان ماه با حضور موسسات مطبوعاتی، رسانه های استانی و منطقه ای، تشکل های مطبوعاتی، کسب و کار مرتبط با رسانه، روابط عمومی دستگاه ها، خانه های مطبوعات کشور، خبرگزاری ها و نشریات دانشجویی در محل مصلی تهران میزبان علاقمندان به حوزه رسانه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز