تقدیر نماینده مردم پلدختر از عملکرد مطلوب هلال احمر لرستان در سیل وآب گرفتگی خرم آباد

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۶:۱۷
کد خبر: ۴۸۱۱۳۹
تقدیر نماینده مردم پلدختر از عملکرد مطلوب هلال احمر لرستان در سیل وآب گرفتگی خرم آباد
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت :هلال احمر در مواقع بحرانی و وقوع حوادث نقش بارزی دارد و با سازماندهی مناسب، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان در صحنه حادثه، حضوری موثر و مثبت داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، حمیدرضا کاظمی در بازدید از هلال‌احمر استان ضمن تقدیر از عملکرد این جمعیت در کمک و امدادرسانی به آسیب‎دیدگان سیل و آبگرفتگی اخیر خرم آباد، اظهار کرد: هلال احمر در مواقع بحرانی و وقوع حوادث نقش بارزی دارد و با سازماندهی مناسب، می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان در صحنه حادثه، حضوری موثر و مثبت داشته باشد.

وی اضافه کرد: همواره این جمعیت باید دارای شرایط آمادگی کامل و آرمانی باشد چراکه وجود آمادگی لازم و کافی، باعث تقویت عملکرد عوامل امدادی و در نتیجه نجات جان افراد آسیب دیده در حوادث مختلف خواهد شد.

کاظمی نقش هلال‌احمر را یک نقش الهی-معنوی و اخروی دانست و گفت: کشور ما از جمله کشورهای حادثه خیز در جهان است لذا باید نسبت به ارتقاء و بروزرسانی توانایی‌های امدادی از لحاظ کمی و کیفی سعی و تلاش فراوانی انجام بگیرد.

گفتنی است در این بازدید حسین‌رضا مرادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان ضمن ارائه گزارشی از نحوه امدادرسانی و عملکرد عوامل امدادی در مورد حادثه سیل و آبگرفتگی شهرستان خرم‌آباد در چند روز گذشته، اضافه کرد: خوشبختانه با وجود نیروهای مجرب و توانمند در بدنه و ساختار این جمعیت نحوه عملکرد و پاسخگویی به حوادث احتمالی بسیار امیدوارکننده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز