حضور دارت انداز لرستانی در سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری گیلان

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۷:۳۴
کد خبر: ۴۸۱۲۳۳
حضور دارت انداز لرستانی در سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری گیلان
سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری آقایان با استقبال 105 دارت انداز در سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،سومین مرحله مسابقات دارت رنکینگ کشوری آقایان با استقبال 105 دارت انداز در سالن تختی ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

 105 دارت انداز پس از قرار گرفتن درجدول تک حذفی 128 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت سیدحسین پیشوایی از گیلان توانست حسین اعرابی از اصفهان را در فینالی جذاب با نتیجه 5 بر 3 شکست داده و به مقام قهرمانی سومین دوره رنکینگ کشور دست یابد.

مقام سوم مشترک نیز به محمد پاسیار ،پدیده این مرحله از مسابقات و منصور محجلین هر دو استان فارس رسید.

همچنین مقام پنجم مشترک این مسابقات به مازیار ایرجی از هرمزگان ، شاهین حسینی از فارس، محمد مهدی دهقان از خراسان رضوی و دیگر پدیده مسابقات رضا سلیمی از اردبیل رسید.

در پایان مرحله سوم رنکینگ کشوری آقایان ، علیرضا ایزدی از اصفهان با 160 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد ، سید حسین پیشوایی از گیلان با 150 امتیاز دوم ، محمد علی روشن بین از لرستان با 130 امتیاز سوم و شاهین حسینی از فارس، حسین اعرابی از اصفهان و منصور محجلین از فارس هر سه با 120 امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده اند.

محمد علی روشن بین ورزشکار و مربی لرستانی در این مرحله به دلیل مصدومیت نتوانست جایگاهی بهتر از مقام ششم کسب نماید ولی کماکان در رده سوم لیگ کشور و بالاتر از آقای اعرابی نفر اول تیم ملی قرار دارد. هیات استان در نظر دارد با رفع مصدومیت این ورزشکار بااخلاق و مستعد خود زمینه ای فراهم سازد که برای مرحله چهارم و نهایی نامبرده با آمادگی بیشتری در رقابتها حضور پیدا کند.

لازم به ذکر است نفرات اول تا سوم چهارمرحله به عضویت تیم ملی دارت جهت حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی درخواهند آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز