به منظور توسعه و گسترش ورزش شهرستان الیگودرز؛

جلسه مسئولین اداره ورزش و جوانان با خیر ورزش یار غلام جدیدی

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۳:۱۲
کد خبر: ۴۸۱۲۶۵
جلسه مسئولین اداره ورزش و جوانان با خیر ورزش یار غلام جدیدی
شفیعی رئیس اداره ورزش و جوانان در این باره اظهار کرد که ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعیقابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هرکسی که اثر نیکی را بنا نهاد نسبت به آثار آن تا هر زمان که باقی و پا پرجاست ماجور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ، به منظور توسعه و گسترش ورزش شهرستان الیگودرز ،حبیب اله جدیدی وکیل و نماینده تام الختیار خیر ورزش یار شادروان غلام جدیدی در اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور یافته و طی صورتجلسه ای تعداد 2باب مغازه تجاری ،یک باب ساختمان رفاهی شام 5اتاق مجزا همراه با سرویس بهداشتی و حمام جهت استفاده کوهنوردان و خوابگاه و همچنین 500متر زمین جهت ساخت خوابگاه ورزشی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار داد.

شفیعی رئیس اداره ورزش و جوانان در این باره اظهار کرد : ارزش کارها به نسبت اهمیت و تاثیر فردی و اجتماعیقابل سنجش است و بر اساس معارف دینی هرکسی که اثر نیکی را بنا نهاد نسبت به آثار آن تا هر زمان که باقی و پا پرجاست ماجور است.

وی در پایان این جلسه ضمن تشکر و قدرانی از خانواده این بزگوار در صدد تشکیل مجمع خیرین ورزیار برآمده و عنوان کرد که اسنهای پاک نیت و خیر خواه همواره مایه افتخار و مباهات در جامعه بوده که پیام انسان وستی ،بذر امید وشادی را در دلها بارور می کند و عزیزانی همچون سید عباس موسوی،خانواده های حاج احمد توکلی و...با اهدا زمین و ساخت سالن به عنوان خیر ورزش یار در جهت تعالی خواسته های جوانان گام برداشته اند.

در پایان این جلسه که با حضور تنی چند از ورزشکاران ،معتمدین و هیاتهای ورزشی برگزار شد  از  سید یحیی میرشاکی که در این راستا زحمات بی شماری را متقبل شذه است تشکر و قدردانی شد.

سید یحیی میرشاکی نیز در این جلسه خواستار جلب اعتماد مردم به دستگاه های خدمات رسان شده و این راه را یکی از عوامل بسط و گسترش ورزش در این شهرستان بر شمردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز