مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین:

مدیریت ناوگان اتوبوسرانی کشور در مراسم اربعین به شهرداری قزوین واگذار شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۵۷:۲۶
کد خبر: ۴۸۱۴۶۵
مدیریت ناوگان اتوبوسرانی کشور در مراسم اربعین به شهرداری قزوین واگذار شد
محمدحسن ایرانخواه گفت: مدیریت ناوگان اتوبوسرانی کشور در مرز مهران و در مراسم اربعین حسینی به شهرداری قزوین واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدحسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: مدیریت هزار دستگاه اتوبوس، تعمیر و نگهداری این ناوگان، نصب و راه اندازی سیستم مخابراتی و دکل های مربوطه و خط کشی 100کیلومتر از خیابان های شهر مهران و جاده های منتهی به این مرز در مدت برگزاری مراسم اربعین بر عهده شهرداری قزوین قرار گرفت.

ایرانخواه با بیان اینکه تاکنون تمامی اقدامات واگذار شده به شهرداری قزوین صورت گرفته است عنوان کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین نیز با 50دستگاه اتوبوس در مرز مهران حضور داشته و آماده جابه جایی زائران در این مرز خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در مراسم اربعین سال گذشته اذعان کرد: شهرداری قزوین در سال1394 با 50دستگاه اتوبوس، گروه های عملیاتی تعمیر و نگهداری اتوبوس ها و گروه های مخابراتی و ارتباطاتی در مرز مهران حضور یافت.

این مقام مسوول افزود: در سال گذشته سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین به عنوان جانشین پشتیبانی قرارگاه حمل و نقل اربعین برنامه ریزی و اقدامات لازم برای هزار دستگاه اتوبوس را انجام داد.

ایرانخواه با اشاره به اینکه در سال1393 نیز شهرداری قزوین با 50دستگاه اتوبوس در مرز مهران حضور یافت گفت: در این سال این سازمان نسبت به جابه جایی 50هزار زائر اقدام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز