مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۸۱۶۵۰
مدیران برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند
استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاکید کرد که مدیران تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات ملی بکار گیرند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که امروز در استانداری برگزار شد ، با بیان اینکه مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی استان نسبت به جذب بودجه ملی بیشتر تلاش کنند ، تاکید کرد : وجود مدیر و مدیرکل در راس هر سازمان و دستگاه اجرایی باری پیگیری امورات است و اگر با بی اعتنایی نسبت به جذب اعتبارات مواجه باشیم این امر خود ظلم به مردم به شمار می رود .

استاندار آذربایجان غربی افزود :  با تکیه بر اعتبار استانی به تنهایی نمی توان به توفیق مورد نظر برای توسعه و پیشرفت دست یافت لذا باید با جذب بیشتر اعتبارات ملی تلاش کرده تا طرح های عمرانی مناسبی را در استان اجرایی کنیم.

مقام عالی استان در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره نمود و اظهار داشت : پیاده روی اربعین حسینی نماد و پاسخی برای دشمنان نهضت اسلامی و شیعیان که سردمداری آنان را صهیونیست ها بر عهده دارند ، به شمار می رود .

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه به بیان وضعیت و شاخص های توسعه استان همچنین اهداف و راهبردها در برنامه ششم توسعه پرداخت و گفت : ارتقا ء توانایی استان و شهرستانها ، ارتقاء انسجام ملی و کاهش عدم تعادلهای منطقه ای ، استفاده حداکثری از ظرفیت ها و مزیت های بهینه سرزمینی و ایفای نقش موثر استان در کشور ، تمرکز زدایی در نظام توسعه و ارتقا ء سرمایه های موجود توسعه مناطق ، یکپارچه سازی نظام برنامه ریزی و هماهنگی بین سیاستگذاری های منطقه ای و بخشی از اهدافی است که در برنامه ششم پیشنهاد شده است .

حضرتی پر ادامه داد : تهیه اسناد برنامه ششم توسعه استان آذربایجان غربی در 6 کارگروه و 18 کمیته راهبری شده و در نهایت 21 سند شامل 7 سند فرابخشی و 14 سند بخشی در امور تولیدی ، زیربنایی ، اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی ، علم و فناوری تدوین شده است .

در این جلسه همچنین در خصوص مسائل مربوط به توسعه شهرستان چایپاره بحث و گزارشی در این خصوص توسط فرماندار این شهرستان ارائه شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز