سهیلا جلودارزاده عضو کمیسون اجتماعی در شهرری گفت:

عقب ماندگی از مسیر توسعه و عمرانی از مشکلات شهرری است

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۹:۱۳
کد خبر: ۴۸۱۶۸۷
عقب ماندگی از مسیر توسعه و عمرانی از مشکلات شهرری است
سهیلا جلودارزاده گفت: هر سی نماینده ای که با رای مردم ری به مجلس رفته اند و همچنین الباقی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باید برای پیشرفت و آبادانی شهرری بکوشند و به نظر من عقب ماندگی عمرانی و عقب ماندگی از مسیر توسعه از مشکلات منطقه شهرستان ری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس  در گفتگو خبرگزاری برنا در مراسم افتتاحیه دفتر مجمع نمایندگان در شهرستان ری گفت: شهرری یک منطقه باستانی و تاریخی است که با این ظرفیتش می تواند توریستهای زیارتی، باستان شناسی و ...را جذب کند اما متاسفانه در حال حاضر فقط شهرکهای صنعتی رفت و امد دارند و ادارات منطقه به هیچ وجه جوابگوی خواسته های مردم نیستند.

وی در ادامه افزود: تمام آلودگی های شهر تهران به شهرری انتقال پیدا میکند و در ازای این آلودگی زیست محیطی، حتی اداره محیط زیست و استاندارد هم توان برخورد با این آلودگی را ندارند و بخاطر وجود بهشت زهرا،شهرکهای صنعتی و پالایشگاه درآمد این منطقه بالا است و ما باید از قدرت سی نماینده استفاده کنیم تا عدالت اقتصادی و سیاسی رو پایگذاری کنیم.

وی در ادامه به حاصلخیز بودن زمینهای شهرری اشاره کرد و گفت: با وجود زمینهای حاصلخیز در این منطقه می توان کشت زعفران را شروع کرد تا شهرری به یکی از قطبهای کشت طلای با ارزش تبدیل شود.

 عضو کمیسون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: انشالله با افتتاح دفتر مجمع نمایندگان در شهرری شاهد تغییر فرهنگ نمایندگی بشویم و برنامه ریزی نمایندگان به این صورت است که هر روز دو نفر از آنها در دفتر مجمع حضور داشته باشند تا با مشکلات مردم و منطقه آشنا بشوند.

سهیلا جلودارزاده در پایان به سوال خبرنگار خبرگزاری برنا درباره  احیای بناهای تاریخی در شهرری پاسخ داد: در گذشته روستاهای اطراف این منطقه مثل قلعه نو تفرج گاههای تهران بوده است و در حال حاضر تبدیل به یک مخروبه شده است و باید بنیاد مسکن مسائل روستاها و نقشه هادی را از نو بازنگری کند و همچنین میتوانم بگویم  که ما در یک سال گذشته یک تیم برای دریافت نقشه شهرری به شهرداری فرستادیم اما شهرداری همکاری لازم را با ما نداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز