با اهدا کتاب توسط روابط‌عمومی و اموربین‌الملل کانون

کودکان دو مدرسه روستایی صاحب کتابخانه می شوند

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۶۹۲
کودکان دو مدرسه روستایی صاحب کتابخانه می شوند
روابط‌عمومی و اموربین‌الملل کانون کشور با اهدا بیش از هزار جلد کتاب به دو مدرسه در استان آذربایجان‌غربی، کتاب‌های کانون را در اختیار کودکان روستایی قرار می‌دهد.

به گزارش برنا اذربایجان‌غربی، این دو کتابخانه در مدارس دانش روستای گنج آباد و شهید امیرکوهی مقدم انهر ارومیه، صبح روز یکشنبه 23 آبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی و مدیر کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون کشور، فرماندار ارومیه، مدیر‌کل کانون و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افتتاح می‌شود.

بر همین اساس مجتبی دانشور مدیر کل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل کانون با اشاره به رسالت این مجموعه تخصصی حوزه کتاب کودک برای ترویج و توسعه کتابخوانی گفت: در مسیر همین رسالت، بخشی با عنوان اهداء کتاب در روابط‌عمومی تعریف شده است که آخرین انتشارات کانون برای اهداء به مدارس، کتابخانه‌های روستایی، مناطق کم برخوردار و .... در اختیار این واحد قرار می‌گیرد.

دانشور ضمن بیان این‌ نکته که پس از هفته ملی کودک تا پایان آبان امسال،25 هزار جلد کتاب به بهانه‌های مختلف در دسترس کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار کشور قرار می‌گیرد گفت: بیمارستان‌ها، مراکز نگهداری کودکان کار، مراکز نگهداری کودکان دارای بیماری‌های خاص و موسسات خیریه از جمله مواردی است که اهدا کتاب به آن‌ها انجام شده است.

گفتنی است آماده‌سازی فضای کتابخانه‌ای این دو کتابخانه شامل قفسه، میز و صندلی و بیست عنوان بازی فکری را اداره کل کانون استان بر عهده داشته است که هریک با 560 جلد کتاب در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و ویژه مربیان و معلمان از انتشارات کانون تجهیز می‌شود.

جمعیت دانش‌آموزی هریک از روستاهای گنج آباد و انهر 250نفر است که در روستای انهر در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز