بازیگر نیشابوری؛

پایتختی کتاب نیشابور را در برنامه کتاب باز رسانه ای می کنم

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۴:۵۵
کد خبر: ۴۸۲۰۲۹
پایتختی کتاب نیشابور را در برنامه کتاب باز رسانه ای می کنم
نمایشگاه کتاب ناشران ایران در نیشابور اطلاع رسانی ضعیفی داشته است من یک سکانس برنامه کتاب باز رابه نیشابور اختصاص خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نیشابور، امیر حسین صدیق  در بازدیداز نمایشگاه کتاب ناشران ایران  در نیشابوراظهارکرد: در خصوص  برنامه کتاب باز برنامه اول تمام شد و تا اربعین ادامه دارد و می خواهیم 140 برنامه کتاب باز بسازیم ..

وی افزود: 60 فرهیخته دربرنامه کتاب باز مطرح هستند  و برای اینکه شبکه نسیم یک شبکه شاد است ما تصمیم گرفتیم برنامه کتاب باز را در این شبکه انجام دهیم و این شبکه در اختبار تمامی قشر جامعه می باشد .

صدیق عنوان کرد:نمایشگاه کتاب ناشران ایران  در نیشابور اطلاع رسانی ضعیفی داشته است من یک سکانس برنامه کتاب باز رابه نیشابور اختصاص خواهم داد.

این بازیگر سینما وتائتر خاطرنشان کرد:در این برنامه به هیچ عنوان به آسیب شناسی حوزه کتاب کاری نداریم و قرار نیست معضلات این حوزه را مثل پتک بر سر مردم بکوبیم.

 این هنرمند تاکید کرد:قرار نیست مردم با مشکلاتی از قبیل اینکه کاغذ گران است و با مسایل حوزه چاپ و نشر مواجه شوند.

وی اذعان کرد: ما سعی کردیم بیشتر در فضای ایجابی فعالیت کنیم و می خواهیم به این سوال برسیم که چرا مردم از کتاب دور شده اند و چطور می توان دوباره آنها را به کتاب نزدیک کرد.

صدیق گفت: 3 هزار نفر نویسنده در چند تیزر به برنامه کتاب باز خواهند آمد و باید رسانه ها کمک کنند و مدیران فرهنگی باید به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کنند .

امیرحسین صدیق تصریح کرد:از سویی انتخاب بامخاطبان انبوه شبکه نسیم ولو به صورت ناخواسته با پیام و محتوای این برنامه ارزشمند آشنا شوند و کمی تا قسمتی با اصول و بایسته های فرهنگ کتاب خوانی آشنا شوند.

گفتنی است این برنامه که با تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای امیرحسین صدیق تولید می شود، شب های یکشنبه تا پنج شنبه به موضوعات گوناگونی در حوزه ی کتاب خواهد پرداخت و با تمرکز به وجوه سرگرم کننده کتاب، حال خوب کتابخوانی را با بینندگان به اشتراک خواهد گذاشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز