یکی از مشکلات زندانهای استان تراکم جمعیت کیفری است

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۸۲۱۸۷
استاندار آذربایجان غربی برای تامین اعتبار اتمام پروژه اردوگاه کاردرمانی استان قول مساعد داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در دیدار مدیرکل جدید زندان های آذربایجان غربی با وی گفت: باید توجه ویژه ای به موضوع تجهیز مراکز اشتغال در زندان ها و توانمندسازی زندانیان برای بازگشت به جامعه انجام شود که در آن صورت زمینه جلوگیری از بازگشت دوباره زندانیان به ندامتگاه فراهم می شود.

وی اضافه کرد: شغل زندانبانی بسیار دشوار است و به تنهایی نمی تواند بار نگهداری و اصلاح و تربیت مجرمان را به دوش بکشد که لازم است در این خصوص نهادهای اجتماعی و فرهنگی جامعه هر یک در حوزه تکالیف خود، اداره کل زندانها را یاری کنند.

میرعلی اکبر بنی هاشمی مدیرکل امور زندانها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی  در این دیدار اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های سازمان زندانها پس از بحث امنیت، بعد شغلی و مهارت آموزی زندانیان است.

وی اظهار کرد: تمامی تلاش زندانبانان، اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی است تا افکار و اعمال بزهکارنه را از روح و جسم زندانیان بزدایند.

وی اضافه کرد: در کنار این امور اگر زندانی صاحب شغل و حرفه باشد دیگر شاهد اعمال مجرمانه و بازگشت مجدد وی به زندان نخواهیم بود.

مدیر کل زندانهای آذربایجان غربی در ادامه این دیدار خواستار راه اندازی مراکزی شد تا فرد زندانی پس از یادگیری حرفه در کلاسهای مهارت آموزی آنجا مشغول شود و بتواند با کسب در آمد فردی مفید برای اجتماع شود.

بنی هاشمی افزود: یکی از مشکلات زندانهای استان تراکم جمعیت کیفری است که برای حل این مشکل نیازمند اتمام پروژه اردوگاه کاردرمانی خوی، ایجاد مراکز نگهداری زندانیان در شهرهای مختلف و کمک ویژه به خانواده زندانیان در حبس هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز