مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل :

۲۵۰ تشکل مردم‌نهاد در اردبیل پروانه فعالیت گرفتند

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۱:۱۵
کد خبر: ۴۸۲۵۵۴
۲۵۰ تشکل مردم‌نهاد در اردبیل پروانه فعالیت گرفتند
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۵۰ تشکل مردم‌نهاد در استان اردبیل پروانه فعالیت دارند که 70 درصد از این تعداد فعال هستند.

به گزارش برنا، شفیع شفیعی که در کارگاه طرح آموزشی متمرکز سازمان‌های مردم نهاد استان در استانداری اردبیل سخن می گفت، افزود: از 250 سازمان مردم نهاد دارای مجوز فعالیت، 173 مورد فعال و بقیه غیرفعال و یا نیمه فعال هستند.

وی فضا را برای فعالیت سازمان های مردم نهاد مطلوب توصیف کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 80 سازمان مردم نهاد در استان اردبیل مجوز فعالیت گرفته است.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های اصلی مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور ، افزایش توان‌افزایی عملکرد سازمان‌های مردم نهاد در سطح کشور است که این کارگاه نیز با شرکت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی با حضور 120 نفر از مدیران این سازمان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه در دو بخش مجزا برگزار می‌شود که در مرحله اول آشنایی با اصول گزارش‌نویسی و مرحله دوم نیز توجه و آموزش اصول مدیریت و فرهنگ کار تشکیلاتی خواهد بود.

شفیعی تصریح کرد: اگر بتوانیم به نحوی درست و شایسته از توانایی این سازمان‌ها استفاده کرده و از فعالیت‌هایشان حمایت کنیم، شاهد تسهیل در بسیاری از امور و رفع مسایل و مشکلات در بخش‌های مختلف می‌شویم که باید در این راستا مسئولان دستگاه‌های مختلف اهتمام جدی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز