طی حکمی از طرف عزیزپور؛

"ضرغام علیجانی" به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۳۸:۴۴
کد خبر: ۴۸۲۷۶۵
ضرغام علیجانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد
با حکمی از سوی علی یاور عزیزپور ، مدیر کل ورزش و جوانان استان ، ضرغام علیجانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، لرستان ،با حکمی از سوی علی یاور عزیزپور ، مدیر کل ورزش و جوانان استان ، ضرغام علیجانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد و تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی در حوزه ورزشی ،بدینوسیله به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل منصوب می شوید.
امید است با بهره گیری از ظرفیتهای موجود و فراهم آوردن تمهیدات قانونی در ساماندهی ، برنامه ریزی و انجام امورات محوله گامهای موثری برداشته شود، موفقیت جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
 
لازم به ذکر است ضرغام علیجانی دارای مدرک فوق لیسانس ، 27 سال سابقه کاری و دو سال تصدی معاونت توسعه ورزش استان از رزومه کاری ایشان می باشد، ضرغام علیجانی با حفظ سمت در این پست منصوب می شود پیش از این کامیاب تیموری در این حوزه خدمت رسانی می کرد.
8 سال کارشناس مسئولی تربیت بدنی آموزش و پرورش الشتر، ریاست هیات کشتی الشتر، مربیگری هندبال استان ، مربیگری شنا و نجات غریق، مربیگری تیم اول رشته فوتسال استان از جمله فعالیت های ورزشی ایشان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز