همزمان با هفته کتاب برگزار می شود :

مسابقه « اگر من کتابدار بودم »

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۹:۰۵:۲۰
کد خبر: ۴۸۲۷۸۶
مسابقه « اگر من کتابدار بودم »
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در قالب مسابقه « اگر من کتابدار بودم » شهروندان ایده ها، نظرات، پیشنهادات خود را پیرامون خدمات کتابخانه های شهر تهران ارائه می دهند.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، به منظور ارتباط دو سویه با اعضای کتابخانه ها و با هدف خدمات مخاطب محور،نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان در مورد نحوه ی ارائه کتاب در کتابخانه ها، منابع آن ها و خدمات کتابخانه ها در طول هفته کتاب اخذ می شود.

بر اساس این خبر، شهروندان و بخصوص اعضای کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نظرات خود را  در طول هفته کتاب ( 24آبان تا اول آذر) می توانند از سه طریق پست الکترونیکیlib.akhlagh@yahoo.com ، سامانه پیامکی 2000183714 و یا با حضور در کتابخانه ها ی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کنند .

این خبر می افزاید، از میان ارائه دهندگان نظرات ،پیشنهادات و انتقادات، به 50 نفر از برگزیدگان کارت هدیه پانصد هزار ریالی اهداء می شود .

دبیرخانه مسابقه « اگر من کتابدار بودم » در فرهنگسرای اخلاق به نشانی خیابان پیروزی،خیابان شکوفه،خیابان شهید کاظمی،جنب بوستان گلزار واقع و شماره تلفن 33312303 آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در زمینه این مسابقه است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز