اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جانبازان قائمشهر با ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۲۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۲۸۶۰
اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جانبازان قائمشهر با ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار
فرماندار قائمشهر گفت: امسال از محل تملک دارایی برای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جانبازان این شهر ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، مهدی محمدی، فرماندار قائمشهر، با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ بسیار خوب و مناسب بوده است، اظهار داشت: از شهروندانی که تاکنون اقدام به سرشماری نکردند تقاضا دارم در روزهای باقی مانده این مهم را انجام دهند.

وی افزود: این سرشماری مبنای اطلاعات و آمارهایی است که در آینده برای برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی استان و شهرستان لحاظ می‌شود.

فرماندار قائمشهر در ادامه به بیمارستان رازی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: رازی، تنها بیمارستان دولتی شهرستان است و به دلیل فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات آن دیگر قابل استفاده نیست و باید هرچه زودتر کار ساختمان جدید تمام شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

محمدی در حوزه ترافیک با بیان اینکه پروژه سه راه شهید مهدوی در سال گذشته قرار بود اجرایی شود و بنا به دلایل فنی اجرا نشد، اظهار کرد: امیدواریم راه و شهرسازی این پروژه را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: بزرگ‌راهی که از مسیر سوادکوه به قائمشهر می‌آید، امسال یا سال آینده باید به بهره‌برداری برسد، چرا که اگر عملیات اجرایی آن تقاطع شروع نشود و به بهره‌برداری نرسد، گره کور ترافیکی بدی در شهرستان به وجود خواهد آمد و انتظار ما این است که عملیات اجرایی آن سرعت بیشتری پیدا کند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهم‌سطح دیگری در میدان جانبازان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امسال از محل تملک دارایی برای این پروژه ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم و انتظار داریم که به دلیل موقعیت جغرافیایی قائمشهر که در سه راه حساسی قرار گرفته است و همه راه‌های اصلی به مرکز استان از این شهر عبور می‌کند، توجه ویژه‌ای به این طرح شود و همه دستگاه‌های مرتبط کمک کنند.

محمدی افزود: با وجود کمبود منابع اعتباری روند ساخت پروژه‌ها در شهرستان خوب است و پروژه روی زمین مانده نداریم.

وی در پایان به اجرای طرح هادی اشاره کرد و گفت: از محل تملک دارایی سهم شهرستانی ۴ میلیارد تومان برای روستاهای مختلف اعتبار منظور شد و امیدواریم امسال تخصیص مناسب باشد تا رضایت ساکنان روستاها تأمین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز