استاندار پس از دیدار با وزیر علوم:

بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی در قزوین احداث می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۰:۴۶:۰۸
کد خبر: ۴۸۲۸۷۵
بیمارستان ۱۰۰۰تختخوابی در قزوین احداث می شود
فریدون همتی پس از دیدار با دکتر فرهادی گفت: با واگذاری و معاوضه 200هکتار زمین دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای احداث بیمارستان 1000تختخوابی در قزوین موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین درباره دیدار با دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: احداث بیمارستان 1000تختخوابی از جمله مصوبات و دستاوردهای سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان قزوین می باشد که با رویکرد توریسم درمانی در استان قزوین انجام خواهد شد.

همتی افزود: ساخت بیمارستان 1000تختخوابی در قزوین با عنوان گردشگری و توریسم سلامت در قزوین انجام می شود که علاوه بر نیازمندان داخلی، به افراد و گروه هایی که در کنار استفاده از جاذبه های گردشگری با اهداف پزشکی و درمانی به کشور یا استان مسافرت می کنند خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

وی تصریح کرد: در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص جابجایی و معاوضه 200هکتار زمین متعلق به دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با همین مقدار زمین از اداره کل راه و شهرسازی استان رایزنی و توافق لازم صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در قزوین ابراز کرد: پس از این جابجایی و معاوضه، زمین مورد نظر با محوریت استانداری قزوین برای احداث بیمارستان در اختیار بانک پاسارگاد قرار خواهد گرفت.

همتی بیان کرد: این بیمارستان در قالب یک هلدینگ شامل مجموعه درمانی، تفریحی، گردشگری و آموزشی به مساحت 45هزار مترمربع احداث خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر کار مطالعات اولیه و طراحی مقدمات این بیمارستان انجام شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: این بیمارستان با مشارکت بانک پاسارگاد و با اعتباری نزدیک به 1000میلیارد تومان احداث و راه اندازی می شود.

علی فرخزاد سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار در این دیدار استاندار را همراهی می کرد.

نظر شما