با محوریت محیط زیست شهری پایتخت:

فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس «تهران شهر تازه» منتشر شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۸۲۹۳۵
فراخوان نخستین جشنواره فیلم و عکس «تهران شهر تازه» منتشر شد
آیین اختتامیه تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره جشنواره فیلم و عکس «تهران شهر تازه » قرار است در هفته سوم بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران در این فراخوان با تاکید بر اینکه «محوریت و موضوع اصلی جشنواره تهران و محیط زیست شهری پایتخت است»، آمده است: «زمان انتخاب و داوری آثار نیز هفته دوم بهمن ماه۱۳۹۵است.»

همچنین براساس تقویم جشنواره آیین اختتامیه تجلیل از برگزیدگان نخستین دوره جشنواره فیلم و عکس «تهران شهر تازه » قرار است در هفته سوم بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: در نخستین دوره جشنواره مجموعاً مبلغ 55 میلیون ریال به عنوان جوایز در بخش‌های اصلی دو‌گانه و بخش (تلفن همراه/ اینستاگرام) جشنواره، به برگزیدگان پرداخت خواهد ‌شد.

بخش های فیلم و عکس دو بخش اصلی جشنواره هستند و برگزارکنندگان این دوره در بخش دیگری از شرکت کنندگان دعوت کرده اند آثار تولیدی خود را به رای عمومی و مردمی بگذارند و از برترین های این بخش نیز در آیین اختتامیه تجلیل خواهد شد.

این فراخوان با اشاره به اینکه «در بخش فیلم 3 نفر برگزیده می شوند» می افزاید: «به هر کدام از برگزیدگان در این بخش، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش 10 میلیون ریال اهدا می‌شود.»

همچنین قرار است «به 3 نفر از هنرمندان برگزیده از سوی هیات داورن در بخش عکس نیز دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال اهدا می‌شود.»

در ادامه این فراخوان به بخش مردمی عکس و فیلم یک دقیقه ای در اینستاگرام اشاره و تصریح شده است: «به یک اثر (فیلم) برتر به انتخاب بازدیدکنندگان در اینستاگرام جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.»

همچنین برگزارکنندگان جشنواره به 2 اثر (عکس) برتر به انتخاب بازدیدکنندگان در اینستاگرام جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش 25 میلیون ریال اهدا می کنند.

در بخش دیگری از این فراخوان، ضمن معرفی کانال تلگرامی جشنواره به نشانی  shahretazeh@ برای اطلاع رسانی و پی گیری آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره توسط شهروندان در فضای مجازی ، وبسایت رسمی جشنواره نیز به نشانی www.shahretazeh.ir معرفی شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز