معاون اجرایی رئیس جمهوری:

دریافت حدود ۳میلیون پیام تلفنی و نامه در سفرهای دولت ازمردم

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۲:۴۴
کد خبر: ۴۸۲۹۶۴
دریافت حدود ۳میلیون پیام تلفنی و نامه در سفرهای دولت ازمردم
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت که تا کنون در جریان سفرهای رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان های کشور نزدیک به 3 میلیون پیام تلفنی، نامه، شکایت، گزارش و ابراز احساسات از مردم دریافت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح سامانه سامد که ظهر سه شنبه در تالار گلهای پارک شهید چمران برگزار شد، افزود: تاکنون درسفرهای دولت یک میلیون 643 هزار و 474 پیام تلفنی از مردم دریافت و به همه آنها کد پیگیری داده شده و به اغلب آنها رسیدگی و پاسخ داده شده است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات در توان و بضاعت استان نبوده ولی تمام آنها بررسی شده و پاسخ داده می شود، ادامه داد: یک میلیون و 63 هزار و 750 نامه شکایت، گزارش و ابراز احساسات نیز به مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری رسیده است.

وی گفت: 22 هزار 526 مورد از این تعداد موارد خاص بوده که مورد توجه قرار گرفته و به مشکلات رسیدگی شده است.

شریعتمداری افزود: جای خرسندی دارد که در ایران کوچک که مینیاتور زیبایی از کشور است و در مقدمه سفر کاروان تدبیر و امید به البرز حضور داریم.

وی ادامه داد: امروز یکی از خدمات نوآورانه دولت خدمتگزار یازدهم در استان سی و یکم کشور در آخرین سفر دور اول ریاست جمهوری افتتاح شد.

شریعتمداری گفت: مرکزی که بر پایه اندیشه و تدبیر شکل گرفت و افراد زیادی در ایجاد این فکر و انگیزه نقش داشتند.

وی افزود: این آخرین سفر رییس جمهوری در دور اول است و آخرین سامانه سامد افتتاح می شود که در این رابطه از سوی مسئولان مربوطه اقدامات مجدانه و شایسته ای صورت گرفته است.

معاون اجرایی رییس جمهوری افزود: دریافت عزتمندانه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مردمی از این طریق محقق شده است.

وی اضافه کرد: جمع بزرگی از اپراتورها از افراد کاردان و متخصص استان در 4 شیفت 220نفره اقدام به پاسخگویی مردم می کنند.

این مسئول گفت: در این جمع کانونی از نور و نشاط حاضر است که دانش آموزان هستند و در یک المپیاد بزرگ در حوزه ریاضی مقام اول را به خود اختصاص دادند.

معاون اجرایی رییس جمهوری همچنین گفت: بالغ بر 1000 نفر نیروی انسانی از البرز و 27 هزار نفر کارشناس دستگاه های اجرایی در این کار ارزشمند دولت را یاری می کنند.

نظر شما