مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خبر داد:

پوشش کامل برنامه های اربعین در صداوسیمای مرکز قزوین

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۵:۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۸۳۰۸۹
پوشش کامل برنامه های اربعین در صداوسیمای مرکز قزوین
ابوالفضل معصومی فر از اجرای برنامه های متنوع رسانه استانی قزوین برای پوشش کامل مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اعلام این خبر گفت: امسال صداوسیمای مرکز قزوین با تمام توان در ثبت رویداد بزرگ پیاده روی اربعین تلاش خواهد کرد.

معصومی فر افزود: برنامه ریزی های مختلفی در حوزه های صدا، سیما و خبر انجام شده تا حماسه اربعین حسینی برای مخاطبان این شبکه تبیین شود.

وی اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «با حسین تابی نهایت» همپای زائران، شور و شیدایی عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) را در بخش های مختلف به تصویر می کشد و با پوشش تجمع عزاداران شهر اسفرورین در شب اربعین و همچنین پخش آیتم های مناسبتی در خلال برنامه های «صبح بخیر قزوین» و «رنگ زندگی» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدای مرکز قزوین با ویژه برنامه زنده «اینجا کربلا» در روز اربعین حسینی برقراری ارتباط مستمر با رادیو اربعین و همچنین ارتباط با گزارشگر اعزامی رادیو قزوین به کربلا در برنامه های مختلف تا روز اربعین وضعیت زائران استان قزوین در مسیرهای پیاده روی به سمت عتبات عالیات را منعکس می کند.

معصومی فر افزود: معاونت خبر این مرکز هم با پخش گزارش های ارسالی از همکاران مستقر در  کربلای معلی در بخش های مختلف خبری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت های ستاد اربعین در این زمینه تلاش خواهد کرد.

وی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز قزوین امسال عهده دار ارتباط های زنده مراکز 33گانه و همچنین شبکه شما در پیاده روی اربعین است خاطرنشان کرد: 2گروه برنامه ساز مرکز نیز با تمام تجهیزات و امکانات فنی به منظور پوشش رسانه ای پیاده روی زائران حسینی و تولید مستند تلویزیونی با همین موضوع در عراق مستقر هستند.

گروه برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین 10روز در خاک عراق مستقر خواهند بود که در این مدت در بین موکب های مسیر نجف به کربلا گزارشات زنده برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز