دستگیری سه تن از اراذل و اوباش مسلح در عنبرآباد

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۰:۳۵:۵۶
کد خبر: ۴۸۳۱۴۱
دستگیری سه تن از اراذل و اوباش مسلح در عنبرآباد
بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبر آباد از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش این منطقه در درگیری مسلحانه با مامورین نیروی انتظامی خبر داد وافزود: متهم اصلی پرونده چندین فقره تیراندازی ایزایی به قصد رعب و وحشت در پرونده سیاه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سجاد افشار منش تیراندازی ایزایی به قصد رعب و وحشت در جامعه را محاربه دانست وهشدار داد:با مجرمین بااشد مجازات برخورد خواهد شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر ابراز داشت: پس از اعلام وصول گزارشی مبنی بر حضور این ارازل و اوباش در سطح شهر و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان،مامورین پلیس اطلاعات  به محل اعزام گردیدند.

وی افزود:پس از حضور مامورین در محل این افراد مسلح اقدام به تیر اندازی  و فرار نمودند که پس از یک تعقیب وگریز چند ساعته مامورین  موفق به دستگیری این اراذل واوباش  شدند.

افشار منش با بیان اینکه متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند ، افزود: در هنگام دستگیری از متهمین دو قبضه سلاح جنگی  ومقادیری مهمات از انها کشف و توقیف گردید.

این مقام قضائی تاکید کرد: تیر اندازی به قصد رعب و وحشت در بین مردم محاربه محسوب می گردد و دستگاه قضائی به شدت با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد خواهد نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز