رادفر معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی

توصیه من به کودکان و نوجوانان کتابخوانی و استفاده از خدمات کانون است

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۰۴:۰۶
کد خبر: ۴۸۳۲۰۵
توصیه من به کودکان و نوجوانان کتابخوانی و استفاده از خدمات کانون است
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در نشستی صمیمی با اعضای کانون پرورش فکری ، آنهارا به مطالعه بیشتر و استفاده از خدمات کنون توصیه کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در این نشست گفت:دیدار با اعضای کانون که من هم زمانی عضو آن بودم افتخار آمیز و درخواست های مطرح شده نیز صادقانه و پاک است.
وی افزود: دنیای آینده به کسانی مدیرانی نیاز دارد که هم عالم باشند و هم آگاه، لذا خواندن کتاب های غیر از کتاب های مدرسه به آگاهی دانش آموزان کمک می کند.
معاون استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: خواندن کتاب، میتوان به گرفتن تجربه از بزرگان و تکمیل کتاب های مدرسه کمک زیادی می کند.
رادفر در پاسخ به سوالات اعضا گفت: من هم در ابتدا عضو کانون بودم که آنرا مدیون تشویق معلممان میدانم. کانون مرا با کتاب های غیر درسی آشنا کرد.
وی در پاسخ به اولین کتابی که خوانده است افزود: "علی بابا و چهل دزد بغداد" که در کانون تهیه کردم اولین کتابی بود که مطالعه کردم و همین کتاب نیز بهترین کتابی است که به یاد دارم.
معاون استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: در ۱۴ سالگی همواره نصف پول توجیبی های خودم را خرج خرید کتاب می کردم و در همین سن نیز بک کتابخانه خصوصی در خانه داشتم. هم اکنون نیز بسیاری از آن کتاب ها و کتاب هایی با قیمت های ۲ ریال و ۵ ریال و حتی مجموعه کتاب ۴ جلدی با قیمت ۷۵ تومان در کتابخانه ام دارم.
رادفر گفت: مطالعه کتاب همیشگی جزو برنامه هایم در زندگیست و همواره یک ساعت بطور روزانه کتاب و نزدیک به ۸ ساعت مطالعه در برنامه روزانه من وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز