کسب مدال طلا مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا توسط رضا بیرانوند/وزنه بردار لرستانی برسکوی نخست

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۸:۵۷:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۲۲۷
کسب مدال طلا مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا توسط رضا بیرانوند/وزنه بردار لرستانی برسکوی نخست
دومدال طلا و یک مدال نقره قهرمانی وزنه برداری آسیا (ژاپن 2016) سهم لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،دومدال طلا و یک مدال نقره قهرمانی وزنه برداری آسیا (ژاپن 2016) سهم لرستان شد.

رضا بیرانوند وزنه بردار دسته۹۴ کیلوگرم تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران ،سحرگاه امروز موفق شد با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان آسیا به مقام اول این مسابقات دست یافت.

رضا بیرانوند وزنه بردار خوش آتیه بروجردی بهار امسال نیز به عنوان سومی جوانان جهان رسیده بود.

یکضرب :

رضا بیرانوند دیگر نماینده توانمند دسته 94 کیلوگرم جوانان کشورمان که شانس زیادی برای کسب نشان طلا در این وزن داشت، در کورس رقابت با رقیب قهرمان جهان و سرشناس خود در رده سنی جوانان یعنی (فرهاد بیک سوبیرف) اندکی عقب ماند.

بیرالوند در شرایطی که در نخستین حرکت یکضرب خود موفق به ثبت وزنه 158 کیلوگرمی شده بود،دو بار پیاپی نتوانست در مهار وزنه (166) کیلویی موفق باشد تا بدین ترتیب نشان طلای یکضرب به رقیب ازبک او با ثبت وزنه 170 کیلوگرم برسد. بیرانوند نیز در این حرکت با همان وزنه 158 کیلورگم صاحب نشان نقره دوضرب شد.

دوضرب :

 

رضا بیرانوند حقیقتا خود را وزنه برداری شش دانگ و باغیرت در این مسابقات نشان داد.بیرالوند در حرکت دوضرب با اقتدار و ثبت وزنه های (196) و (207) کیلوگرم کاری کرد کارستان و با کنار زدن وزنه بردار قدرتمند ازبکها با ثبت مجموع 365 کیلوگرم و اختلاف وزن کمتر نسبت به رقیب ازبک خود صاحب دو نشان طلای دوضرب و مجموع دسته 94 کیلوگرم شد.

در این وزن وزنه بردار ازبکها با مجموع مشابه رضا بیرانوند و اختلاف وزن بیشتر نسبت به نماینده 94 کیلویی کشورمان صاحب نشان نقره دوضرب و مجموع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز