هشدار پلیس فتا کوهدشت به زائران اربعین حسینی؛

اطلاعات محرمانه را در اختیار دیگران قرار ندهید

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۹:۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۸۳۲۳۷
اطلاعات محرمانه را در اختیار دیگران قرار ندهید
زائران همواره باید در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای تماس با خانواده خود ملاحظات ایمنی وامنیتی را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،زائران همواره باید در استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی برای تماس با خانواده خود ملاحظات ایمنی وامنیتی را در نظر بگیرند.

با عنایت به شور و اشتیاق حضور در صف عاشقان حسینی در ایام اربعین چند سالی است که بین مردم ایران به شدت افزایش یافته و همه ساله هزاران نفر از ایران روانه کربلای معلی می شوند.

در این میان هزینه بالای برقراری تماس از طریق تلفن همراه و همچنین عدم ارسال تصاویر از طریق بسترهای مخابراتی، بسیاری از کاربران، اینترنت و شبکه های اجتماعی را برای تماس با خانواده خود انتخاب می کنند. استفاده از شبکه های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای کاربران تهدیداتی نیز دارد که از آن طریق سودجویان و کلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می رسند.

به منظور آگاهی بیشتر زائران اربعین و پیشیگیری از وقوع جرائم سایبری و ایجاد مشکل برای هموطنان، توصیه می گردد:

1- از اتصال به دستگاه های وای فای ناشناس در طول سفر خودداری کنید.

2- وای فای تلفن همراه در پایان استفاده از اینترنت غیر فعال نمایید

3- از ذخیره اطلاعات مهم بانکی برروی حافظه های تجهیزات هوشمند که در طول مسیر همراهتان است بپرهیزید و اطلاعات شخصی و محرمانه خود را دراختیار دیگران قرار ندهید.

پلیس فتا از کلیه کاربران می‌خواهد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت – پلیس فتا

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز