شب های ارومیه زیباتر می شود

۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۲:۱۱
کد خبر: ۴۸۳۴۳۷
مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه گفت: پروژه های متعدد نورپردازی ، شب های ارومیه را متحول خواهد کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  مجتبی علیزاده با اشاره به اجرای پروژه های  نورپردازی  در سطح شهر ارومیه، اظهار کرد:  هم اینک نورپردازی سناریویی مجموعه پل های قویون ، پروژه نورپردازی مولتی کالر درختان چنار خیابان شهید بهشتی،  پروژه نورپردازی دی ام ایکس کل تقاطع های غیر هم سطح  و  نورپردازی چندین المان و دیواره های کاشی شکسته سطح شهر ارومیه در حال اجرا است.

وی با اشاره به نورپردازی  خاص مجموعه پل های قویون، بیان کرد:  این پروژه طی ۱۵ روز آینده همزمان با حلول  ماه ربیع الاول به بهره برداری میرسد.

علیزاده ادامه داد:  پروژه نورپردازی مولتی کالر درختان چنار خیابان شهید بهشتی  نیز آغاز شده است و تا دهه فجر امسال به بهره بهرداری می رسد.

وی  همچنین  از نورپردازی ابنیه های تاریخی شهر ارومیه ، گفت:   با توچه به اینکه رسیدگی به  ابنیه های تاریخی از مسئولیت های سازمان میراث فرهنگی است  و سازمان مذکور   چندان ورود نمی کند، هم اینک نورپردازی باغ معلم مدرسه۲۲ بهمن بدلیل عدم حفظ و حراست مناسب از سوی میراث و آموزش  و پرورش با تخریب مواجه شد ه است .

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه پروژه های  نورپردازی  شهر ارومیه از کیفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد:  بیشتر پروژه های نورپردازی از سال های گذشته  چون زیرگذر ولیعصر و پل نبوت در جای خود در سطح کشور از نظر کیفیت بسیار درخور توجه است .

وی افزود:  اما متاسفانه بیشتر پروژه های نورپردازی با کیفیت  نیز توسط  برخی از شهروندان  تخریب می شود .

علیزاده بااشاره  به اجرای پروژه های نورپردازی نو در سطح شهر ارومیه ، گفت  :  در حال حاضر المانهای نوری جدید و جذابی رو در سطح شهر در حال اجرا است و بخش قابل توجه آن در ایام دهه فجر نصب و  راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های نورپردازی در تقاطع های غیر هم سطح در حال اجرا است، بیان کرد:   نورپردازی مجموعه پل های ابوذر  و تقاطع های غیر هم سطح سرو در حال اجرا است .

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه با اشاره به پروژه نورپردازی در تقاطع غیر هم سطح سرو، اظهار کرد:  در تقاطع غیر هم سطح  سرو ،دیواره کوله های پل با پروژکتورهای رنگی نورپردازی شده  و همچنین درختان لوپهای پل نورپردازی دفنی شده و  همچنین   المان مفهومی موجود در آنجا  جلوه بدیعی در شب ها ایجاد کرده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز