امیر رضا خادم در بجنورد:

وجود ۴ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۰۹:۲۸:۱۷
کد خبر: ۴۸۳۶۵۲
وجود ۴ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور
امیر رضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در آئین تکریم و معارفه مدیر کل استان خراسان شمالی از وجود 4 هزار و 500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،امیر رضا خادم معاون امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در آئین تکریم و معارفه مدیر کل استان خراسان شمالی که صبح امروز چهارشنبه 26 آبان ماه در محل سالن اجتماعات بانک ملی استان برگزار شد از وجود 4 هزار و 500 طرح نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: تکمیل این مقدار از طرحهای نیمه تمام ورزشی نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است که این رقم از توان وزارت ورز شو جوانان خارج است و نیازمند حضور بخش خصوصی در اقتصاد ورزش هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر ورزش بانوان و امور جوانان در وزارت ورز شو جوانان خاطر نشان کرد: پتانسیل‌های خوبی در بخش جوانان بوده که کمتر موردتوجه قرار گرفته است و ما شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران زن در مسابقات بین‌المللی هستیم.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر وزرش و جوانان تصریح کرد: ازاین‌رو باید در حوزه ورزش بانوان برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد تا بتوانیم در این حوزه از قابلیت‌های موجود استفاده کنیم.

خادم تاکید کرد: بی‌شک تحقق این برنامه باعث نشاط و غرور ملی در حوزه ورزش بانوان خواهد شد و باید این موضوع مورد توجه مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها هم قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ما در بحث ارزیابی مدیران هم به این موضوع توجه داریم تصریح کرد: البته ارزیابی ما نباید صرفا بر اساس کسب مدال‌های ورزشکاران در استان‌ها باشد بلکه باید همه مولفه‌ها در ارزیابی‌ها ملاک عمل قرار بگیرد.

خادم در ادامه با بیان اینکه توجه به حوزه جوانان ضروری است افزود: بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی این وزارتخانه ترکیبی از ورزش و جوانان است و نباید از حوزه جوانان غفلت شود.

وی بیان داشت: وزارت ورزش و جوانان توجه خاصی به موضوع سمن‌ها دارد و ما سمن‌ها را در استان‌ها به‌صورت جدی مورد توجه قرار می‌دهیم.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌های وزیر وزرش و جوانان در بخش دیگری به موضوع تعامل ادارات کل ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که مورد توجه بوده بحث تعامل است تا گام‌های بلندی در عرصه توسعه ورزش برداریم.

وی بیان داشت: انتظار است تا دستگاه‌هایی که می‌توانند به حوزه ورزش به خاطر مشکلات اعتباری داشته کمک کنند، به این عرصه ورود کنند.

 

نظر شما