نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع شهرستان نمین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۸:۴۰
کد خبر: ۴۸۳۷۱۷
نشست مشترک علمای اهل سنت و تشیع شهرستان نمین برگزار شد
با حضور امام جمعه و جمعی از علمای شهرستان نمین نشست مشترک علمای اهل تسنن و تشیع با هدف تبیین راهبردهای اتحاد بین پیروان دو مذهب روز چهارشنبه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

به گزارش برنا،حجت الاسلام صفر یوسف زاده امام جمعه نمین در این نشست با اشاره به اینکه اخلال در وحدت و برادری در جهان اسلام به ضرر مسلمانان و به نفع دشمنان است، گفت:اهل تسنن و تشیع به مثابه مشت گره کرده هستند که باید با برادری و اتحاد توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
وی با بیان این مطلب که امروز در جهان اسلام دشمن سعی دارد با تفرقه و خدعه بین مسلمانان جدایی انداخته و با دست خودشان به آنها ضربه بزنند اظهار کرد: حفظ وحدت، برادری، اتحاد و انسجام بزرگترین سلاح برای برآب شدن توطئه های خبیثانه دشمن است.
امام جمعه نمین با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد فرقه های الحادی از جمله بهاییت و وهابیت سعی در تخریب چهره اسلام ناب محمدی دارند بیان کرد: مراسم بزرگ اربعین حسینی نمایش بسیار بزرگی از وحدت در جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام یوسف زاده افزود:انقلاب ما انقلاب حسینی، قرآنی و فرهنگی است و باید تربیت نسل جوان با آموزه های قرآنی و انس هر چه بیشتر مردم با قرآن کریم در راس برنامه ها باشد.
فرمانده سپاه پاسداران نمین هم در این نشست انسجام و اتحاد میان بسیجیان، هیات امنای مساجد و مردم با محوریت روحانیت را بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: تنها با داشتن تفکر و عزم راسخ بسیجی است که می توانیم بر مشکلات پیش آمده فایق آییم.
سرهنگ ایرانی افزود: تفکر بسیجی تفکر مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است که دشمن از روبرو شدن با آن واهمه داشته و سعی می کند با برنامه های مختلف و هجمه فرهنگی این عزم راسخ و تفکر ناب رابه استحاله بکشاند.
در ادامه این نشست با حضور علمای اهل سنت و تشیع و اقشارمختلف مردم نماز وحدت در مسجد جامع نمین اقامه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز