با پیگیری های استاندار لرستان ؛

قرارگاه خاتم الأنبیاء در شهرهای خرم آباد و بروجرد به کمک مدیریت شهری می آید

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۸۳۷۶۷
قرارگاه خاتم الأنبیاء در شهرهای خرم آباد و بروجرد به کمک مدیریت شهری می آید
با پیگیری های مهندس بازوند؛ قرارگاه خاتم الأنبیاء در شهرهای خرم آباد و بروجرد به کمک مدیریت شهری می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،با پیگیری های مهندس بازوند؛ قرارگاه خاتم الأنبیاء در شهرهای خرم آباد و بروجرد به کمک مدیریت شهری می آید.

صبح امروز به ریاست مهندس بازوند استاندار لرستان جلسه رسیدگی به اجرای پروژه های قرارگاه خاتم الأنبیاء در شهرهای بروجرد و خرم آباد برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مهندس اصلانی معاون عمرانی ،مهندس چگنی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران و شهرداران خرم آباد و بروجرد و همچنین مسئولین اجرایی قرارگاه خاتم الأنبیاء برگزار شد،مهندس بازوند با بیان همکاری های گسترده سردار عبدالهی برای کمک به رشد و توسعه استان،خواستار استفاده مناسب مسئولین مدیریت شهری برای سازندگی در شهرها شد.

مهندس بازوند با بیان اینکه شهرداری ها می بایست از داشته ها و امکانات خود برای استفاده از فرصت همکاری با قرارگاه استفاده کنند،گفت:لرستان در زمینه پروژه های عمران شهری در جایگاه مناسب خود نیست و برخی پروژه هایی که قبلا بدون کار کارشناسی انجام گرفته اند به جای فرصت تبدیل به تهدید شده اند.

گفتنی است با پیگیری های مهندس بازوند و موافقت سردار عبدالهی،  معادل 135 میلیارد تومان برای پروژه های عمران شهری بروجرد و 140 میلیارد تومان برای پروژه های عمران شهری خرم آباد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اجرا خواهد شد.

با توجه به کمبود اعتبارات موجود در شهرداری،با موافقت و همکاری قرارگاه مصوب گردید معادل قرارداد فی مابین،از املاک شهرداری به عنوان هزینه اجرای پروژه ها اختصاص یابد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز