پسر برنزی کاراته قزوین در گرجستان:

با تلاش بیشتر طلای جهان دور از دسترس نبود

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۲:۲۳
کد خبر: ۴۸۳۸۰۳
با تلاش بیشتر طلای جهان دور از دسترس نبود
کاراته قزوین این بار از چهره دیگری رونمایی کرد تا شاهد قرارگرفتن محمدحسین قاسمی در سکوی سوم مسابقات جهانی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمدحسین قاسمی کاراته کای وزن 60کیلوگرم قزوینی در نخستین تجربه برون مرزی خود کاری کرد کارستان و حتی با کمی دقت می توانست در باتومی گرجستان طلایی شود.

این کاراته کای 18ساله قزوینی از سال83 وارد تاتامی شده و حضور پدر و مادرش در عرصه مربیگری پای او را به تاتامی باز کرده است.

وی که قبلا در وزن 55کیلوگرم مبارزه می کرده باتوجه به اینکه اوزان امید و بزرگسالان از 60 شروع می شود در این وزن در میدان باتومی گرجستان رفت و توانست در این مسابقات برنزی شود.

قاسمی درباره اولین تجربه برون مرزی خود می گوید: به دلیل اینکه تجربه ای در این زمینه نداشتم مقداری استرس چاشنی کارم شده بود و حضور 21تیم در این مسابقات کار را سخت کرده بود.

وی اضافه کرد: به لحاظ فنی مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و حریف ازبک که سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد مهم ترین حریف من در این مسابقات محسوب می شد ضمن اینکه داوری هم مشکلی نداشت.

کاراته کای برنزی قزوین در مسابقات جهانی گرجستان بیان کرد: معتقدم عملکرد خوبی در این مسابقات داشتم و مدال برنز برایم راضی کننده بود هرچند با کمی تلاش این مدال می توانست به طلا تبدیل شود.

قاسمی درباره وضعیت کاراته قزوین هم ابراز کرد: کاراته قزوین وضعیت خیلی خوبی دارد که روز به روز رو به پیشرفت است و باید از کادر هیات تشکر کرد.

وی در خصوص برنامه خود برای مسابقات آتی هم گفت: هم اکنون تمریناتم را برای مسابقات انتخابی و جام ایران زمین که اواخر سال برگزار خواهد شد ادامه می دهم.

این کاراته کای جوان قزوینی ادامه داد: امسال هم همانند سال های گذشته با تیم هیات کاراته قزوین در مسابقات لیگ کشور حاضر خواهم شد.

قاسمی تصریح کرد: برای مسابقات جهانی هر روز دو ساعت صبح تمرینات آمادگی جسمانی و دو ساعت هم عصر تمرینات کاراته را انجام می دادم که این رویه برای لیگ هم ادامه خواهد داشت.

وی در مورد امکانات استان قزوین در کاراته هم اذعان کرد: امکانات خوبی در کاراته قزوین وجود دارد و مسوولان چیزی کم نگذاشتند و با برگزاری انواع اردوها و میزبانی از اردوهای تیم ملی شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند.

این کاراته کای جوان قزوینی از مسوولان خواست به ورزشکاران بیشتر اهمیت داده و مشکلات مالی آنها را حل کنند.

قاسمی تصریح کرد: البته در این زمینه شوراهای شهر بیدستان قبل از مسابقات مبلغی را به بنده کمک کردند که رییس هیات کاراته شهرستان البرز هم مساعدت داشت ضمن اینکه با درایت آقای داوری دبیر هیات مراسم تجلیلی در مقابل اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

کاراته کای قزوینی که در باشگاه بیدستان تمرینات خود را پی می گیرد حسن روحانی مربی تیم ملی و رافائل آقائف آذربایجانی را به عنوان الگوهای داخلی و خارجی خود مطرح کرد.

همچنین کسب مدال طلای آسیا و جهان و المپیک سقف آرزوهای این ورزشکار جوان در کاراته است.

قاسمی در خاتمه از حمیدرضا داوری دبیر و محمدصادق بابایی رییس هیات کاراته قزوین و شوراهای شهر قزوین بابت همه حمایت هایشان تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز