رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج

خیابانی دریاسوج به نام خبرنگار شهید محسن خزایی نامگذاری شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۸۳۸۱۳
خیابانی دریاسوج به نام خبرنگار شهید محسن خزایی نامگذاری شد
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت : برای نخستین بار در کشور خیابانی دریاسوج به نام شهید محسن خزایی خبرنگارصدا وسیما و مدافع حرم نامگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مرتضی فروغ فر روز سه شنبه درنشست کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی یاسوج افزود : به دلیل همزمانی مراسم تشیع پیکر پاک شهید خزایی درزاهدان  و نشست کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر یاسوج ، اعضای کمیسیون به کلیات نامگذاری خیابانی در یاسوج به نام این شهید والامقام رای مثبت دادند.

وی اظهار داشت:  جاوید شهرداریاسوج در لایحه ای از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا خواسته بود تا خیابانی به نام شهید خزایی مدافع حرم نام گذاری شود.

فروغ فر افزود: زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه ، معطرشدن خیابانی دیگربه نام مدافع حرم دریاسوج وارزش گذاری به مقام شهید از جمله اهداف تصویب این نامگذاری است.

صبح زاگرس: شهید محسن خزائی که روز شنبه 22 آبان در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز سه شنبه  با حضور رئیس صداوسیما  و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ها درزادگاهش زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد.

خزائی متولد 15 آذر 1351 در زاهدان پس از گذراندن دوران کودکی با کتاب، قلم و نوشتن مانوس شد و در سال 74 با ورود به صدا و سیمای سیستان و بلوچستان قلم و اندیشه را برای گره گشایی از مشکلات جامعه ای که در آن نفس می کشید برگزید و این راه حکایت شادکامی اش شد.

محسن خزایی از سه سال پیش در جبهه های مختلف مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه برای تهیه گزارش حضور داشت.

 

نظر شما